השירותים שלנו

שדרוג מערכות אבטחה קיימות

חברת א.ש מערכות אבטחה מתמחה בשדרוג מערכות אבטחה קיימות למערכות אבטחה באיכות HD. בצענו מאות שדרוגים למערכות אבטחה לעסקים ופרטיים ברחבי הארץ.

כיום, סטנדרט מצלמות האבטחה השתנה, ואם בעבר על מנת לשדרג את מערכת המצלמות היינו צריכים להחליף את כל תשתיות הכבילה הקיימות, כיום ניתן לשדרג את מערכת האבטחה לאיכות גבוהה ללא צורך בהחלפת התשתית, במידה והיא תקינה, וזאת באמצעות טכנולוגיות ה AHD, TVI ו CVI החדשות, המאפשרות העברת תמונה באיכות גבוהה עד 8 מגה פיקסל – על גבי כבלים מסוככים כדוגמת RG59.

קצת רקע :
בשנתיים האחרונות חל שיפור גדול באיכות התמונה ממצלמות האבטחה החדשות, עד לפני כמה שנים, מערכת המצלמות הסטנדרטית הייתה מערכת אנלוגית CVBS אשר הותקנה על גבי כבלי קואקס מסוככים כדוגמת RG59/174 או RG6, במידה ולפני שנתיים היינו רוצים לשדרג את מערכת המצלמות הקיימת שלנו, הייתה לנו בעיה, מכיוון שהמצלמות היחידות שנתנו איכות גבוהה יותר, דרשו החלפת כבלים לכבלי תקשורת – מצלמות ה IP (שגם היו יקרות מאוד). בקיצור, השדרוג היה יקר, ואם בכל זאת רצינו להמשיך להשתמש בכבלים הקיימים, הפתרון היחיד היה להחליף למערכות ה SDI שגם הן היו יקרות מאוד. כך שלצפות במצלמות אבטחה באיכות גבוהה – היה יקר.

היום זה כבר לא יקר.

בשנתיים האחרונות הטכנולוגיות השתנו מקצה לקצה, סטנדרט המערכת האנלוגיות השתנה, וכיום רוב המערכות בשוק הנן מסוג AHD – שמשמעותו אנלוג HD. תמונה באיכות HD – high defnition על גבי כבל אנלוגי – מסוג RG59/176.

טכנולוגיות ה AHD וכמו גם ה TVI ו ה CVI, הנן טכנולוגיות לציוד הקצה – ומורכבות ממערכת DVR וממצלמות אשר נראית ממבט חיצוני כמעט אותו דבר כמו המצלמות האנולוגיות הישנות, אך איכות התמונה שלהן מגיעה מ 2 מגה פיקסל ועד ל 8 מגה פיקסל! במילים אחרות – מFull HD ועד ל 4K, והמחיר? כמעט ולא השתנה ממחיר המצלמות האנלוגיות.

היתרון הגדול למערכות אלו הן חיבורן באמצעות כבל קואקס סטנדרטי, בדיוק כמו שהיה במערכת האנלוגית, מה שאומר שעלות החלפת התשתית נחסכת – והחיסכון הוא משמעותי.

במידה ותרצו לשדרג את מערכת האבטחה שלכם, או שתרצו לשמוע פרטים נוספים לגבי מערכות ה AHD/TVI החדשות, נשמח אם תצרו עמנו קשר ונשמח לעזור לכם בבחירת הפתרון הנכון עבורכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן