השירותים שלנו

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים. בין אם עסקך הוא, מרכז קניות, בתי חולים, בית מלון או אפילו בניין דירות. מטרת ניהול כניסה לחניונים לאפשר כניסתם של רכבים לחניון או יציאתם מהחניון.

חשבת על מערכת ניהול כניסה לחניון שלך? התקדם לחניה חכמה!

כיום בעקבות השתכללות מערכות טכנולוגיות והתקדמות הטכנולוגיה גם מערכת לניהול כניסה לחניונים השתכללה והתקדמה המערכת מופעלת ומבצעת זיהוי אוטומטי ואינה מצריכה רישום ידני מאחר הכול מנוהל באופן אוטומטי במחשב .

כמובן שהיא מביאה איתה המון יתרונות ושיפור במגוון תחומים:

1.     מהירות- זרימה מהירה יותר לחניון, בלי עיכובים מיותרים ונמנעים פקקים בתוך החניון.

2.     חיסכון בכוח אדם- לרוב אין צורך בהתערבות אנושית בכניסה לחניון וגיוס כוח אדם לעבודה.

3.     חיסכון בכסף- עלויות אחזקה ותפעול של המערכת ניהול כניסות לחניון מופחתות יותר מאשר לגייס כוח אדם ולהתנהל מולו.

4.     נוחות- במיוחד הלקוחות הקבועים והמורשים לכניסה לא צריכים לעצור או לפתוח חלונות לפני הכניסה (במיוחד בשינוי מזג אוויר של גשם או בשעות עומס בחניון).

5.     אבטחה יעילה- מערכת ניהול כניסות לחניונים מגבירה את רמת הבקרה והאבטחה על ידי מניעת גישה של רכבים בלתי מורשים לחניון. עניין זה הינו יעיל כאשר מדובר בכניסה ליישובים, לקיבוצים או אפילו לחניון דיירים בבניין.

6.     דיווח ניהול כניסות לחניון וניצול כמות החניות בכל חניון או אם מדובר בחניון רב קומות אז ניתן לדעת כמה חניות נותרו בכל קומה.

אילו מערכות תצטרך לניהול כניסה לחניון?

בשוק קיימים סוגים רבים של מערכות ניהול כניסות לחניונים שמאפשרות לנהל את החניון בצורה המתקדמת והיעילה ביותר. למשל : מערכת קריאה מרחוק, מערכתLPR (מערכת שמופעלת באמצעות בינה מלכותית- שמאפשרת זיהוי לוחיות רישוי), מערכת קריאה מקרוב ובאמצעי בקרה נוספים. בחברתנו נעזור לך להתאים את המערכת המתאימה לך.

התקדם למערכות ניהול כניסה לחניונים ותהנה מחיסכון רב !

אנו , בחברת AS מערכות אבטחה ניתן לך שירות שיעזור לך להעריך את הנכס שלך ולזהות את השיטה המותאמת לך. אם אתה מעוניין לחסוך כסף רב וחיים פשוטים יותר, אנא צור קשר עמנו לקבלת מידע נוסף והצטרף למערך לקוחותינו המרוצים עוד היום.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן