השירותים שלנו

קודן דיגיטלי לכניסה לבית

קודן דיגיטלי לכניסה לבית – כשיעילות ובטחון חוברים יחד

מי מאיתנו לא זוכר את הרגע שבו הוא חוזר הביתה והוא מגלה שאין לו את המפתח, המצב המתסכל הזה יצר פתרון מעולה – קודן דיגיטלי לכניסה לבית, זה מתאים כמובן לדלת בית רגילה ויש גם קודן דיגיטלי לכניסה לבית שמותקן בדלת הכניסה ללובי הבניין , זה בטוח , נוח יותר, קל לתפעול ומונע מצבים לא נעימים ובזבוז זמן יקר מחוץ לבית.

טכנולוגיה נוחות וקידמה יוצרות המצאות שימושיות

במשך שנים עולם המנעולים היה די תקוע במקום, אבל עם ההתפתחויות הטכנולוגיות הבלתי פוסקות, הקטנת השבבים הממוחשבים והיכולת לייצר פתרונות איכותיים עבור מגוון תחומי החיים גם תחום המנעולים התפתח ולמעשה כמעט בכל משרד או בניין יש כיום קודן לדלת, זה יכול להיות קודן לדלת המשרד, קודן דיגיטלי לכניסה לבית או קודן לדלת כניסה שמובילה בכלל לחדר כספות.

האם קודן דיגיטלי לדלת יכול להיות עם מצלמה ?

בהחלט, כיום ניתן להתקין קודן דיגיטלי לדלת שמשולבת בו מלמה קטנה וסופר איכותית איתה ניתן לזהות את הנכנסים לבית – קודן דיגיטלי לדלת של בית או משרד שמשולבת בו מצלמה בהחלט משפר את רמת האבטחה וגן מאפשר תיעוד והרתעה טובה יותר כנגד פורצים !

ויש עוד יתרונות של קודן לדלת כניסה לבית משותף

כידוע לכם היום בונים בינינים גדולים מאוד עם עשרות ומאות דירות, אלו כמובן הופכים את מלאכת שכפול המפתח לכניסה לבניין לעסק מורכב ביותר, יקר ומאוד מיושן, קודן לכניסה לבית משותף פשוט הופך את העניין לקל כמו לשלוח הודעת אס אם אס פשוטה לכל הדיירים עם הקוד של הכניסה- כך שמבחינת ועד הבית הפתרון של קודן לכניסה לבית הוא הפתרון המושלם !

כשבוחרים קודן לדלת כניסה בוחרים בחיים נוחים יותר, בוחרים בפתרון שהצלחתו כבר מוכחת בכל העולם, מעבר לכך שאנו מוותרים על עוד מפתח מיותר בצרור המפתחות מדובר בפתרון קל לתפעול, כלאחד, בכל גיל, יכול להקיש את הקוד ולהיכנס , זה ונע גם מצבים בהם דיירים נמנעים מלסגור את הדלת כי הבטחון שלנו הוא הדבר הכי חשוב בעולם ואין סיבה שלא נשלב טכנולוגיה מול צרכים בסיסיים שלנו, בבית או בבניין שלנו.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן