השירותים שלנו

התקנת מצלמות אבטחה

הביטחון חשוב לך? הגעת למקום הנכון!

בשנים האחרונות ניתן לראות כי יש עלייה ניכרת בבקשות להתקנת מצלמות אבטחה בבניין ובעסק של כל אזרח בישראל או אפילו גם בחו”ל.

האנשים מגלים את הנוחות והביטחון שמצלמות אבטחה אלו מעניקות להן כשהן מותקנות.

הצורך הוא להגן על עצמם מפני פורצים, גנבים ואורחים לא חיוניים. חשוב לדעת לפני הבחירה במצלמות אבטחה לאיזו מטרה, היכן נרצה להציבם וכו’. חשוב לזכור שמצלמות אבטחה צריכות להיות מותקנות על ידי מתקין מצלמות אבטחה.

מצלמות אבטחה בבניין או בית פרטי

בימינו אנשים עם בתים פרטים או ועדי בניין מחליטים להתקין מצלמות אבטחה לצורך ביטחונם של הדיירים.  התקנת מצלמות אלו חשובות ועוזרות לבקרה על הסביבה או לצורך התרעה.

בנוסף ישנם לקוחות שמעוניינים להתקין את המצלמות בתוך הבית לצורך בקרה על ילדים קטנים, ספקים שונים שנכנסים לבית ואפילו על הורים מבוגרים.

המחירים במצלמות אבטחה בבניין או בית פרטי נעים מעלות של 500 ₪ ומעלה.

מצלמות אבטחה לאתרי בנייה או בעסק

בין אם מדובר בעסק של מסעדה, חנות או אפילו אתר בנייה, בשנת 2022 להתקנת מצלמות אבטחה חשיבות עליונה. בשוק קיימות מגוון של חברות שמספקות מצלמות אבטחה בטווחי מחירים שונים. כמובן שהמחירים יהיו שונים באלפי שקלים כאשר מדובר בחנות קטנה או התקנת מצלמות אבטחה לאתרי בנייה. על מצלמות אבטחה לעסק שלך תוכל לשלם החל מעלות של 5000 ₪ ועד לעשרות אלפי שקלים כשמדובר במערכות גדולות ומורכבות.

החלטנו לרכוש מצלמת אבטחה- חשוב לדעת!

1.     היכן נרצה למקם את המצלמות אבטחה? בפנים, בחוץ, במקום גלוי או מוסתר.

2.     איזה שטח נרצה לצלם?

3.     כמה מצלמות נרצה להתקין שיכסו את השטח?

4.     תקציב

5.     חשיבות אחריות מוצרים

מתקין מצלמות אבטחה מקצועי

מתקין מקצועי ובעל ניסיון בתחום, בדיקת שימוש במוצרים איכותיים, אישורים לביצוע עבודה (אם צריך אישור עבודה בגובה) או ביטוח. כמובן שחשוב לבדוק המלצות עם לקוחות שקיבלו את השירות.

במצב כזה הגעת למקום הנכון, אצלנו בחברת א.ש מערכות אבטחה תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מוצר איכותי וניסיון עשיר בהתקנה ש מגוון חב של מערכות אבטחה בעסקים או בבתים פרטיים.

הצטרפו למערך הלקוחות המרוצים שלנו ותהנו עוד היום משירות וייעוץ מקצועי ואיכותי ועד לגמר ההתקנה המוצלחת.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן