השירותים שלנו

בקרת כניסה ביומטרית

המדריך השלם למערכות בקרת גישה ביומטריות

מהן מערכות אבטחה ביומטריות ?

מערכות בקרת כניסה ביומטרית הן מערכת ממוחשבות, סופר חכמות המשתמשות במאפיין הייחודיות – זה כמובן מתייחס כרגע למאפיינים כמו טביעת אצבע וזיהוי פנים אלו הם שני מאפיינים אשר אינם דומים אף פעם בין אדם לאדם – מה שמאפשר “תיוג” ייחודי לכל אדם.

כיצד ביומטריה עוזרת לנו בבית במשרד או בעסק

ביומטריה היא המצאה גאונית בהתייחס אליה כאמצעי הגנתי, תפעולי או מנהלתי – היא מאפשרת בקרת כניסה ביומטרית, הגבלת הרשאות לעסקים ואפילו הגבלת הרשאות לחניונים בכך שהיא מתירה שימוש, ביצוע או אפילו רק צפייה במידע או בשימוש במתקן חדר מקום או חנייה לפי הרשאות מוגדרות מראש בצורה ביומטרית – אלו רק מעט מהיתרונות והאופציות בהן ביומטריה שימושית עבורנו , חוסכת אמצעי בידוק אחרים מסורבלים יותר או שמצריכים כוח אדם מיומן ויקר וכמובן שבואו לא נשכח שאותן מערכות בקרת כניסה ביומטרית פשוט חוסכות לנו זמן רב בלי שנשים לב לכך אפילו, וחסכון בזמן חשוב הרי לכולנו.

מהי הגבלת הרשאות לעסקים באמצעים ביומטריים ?

עסקים, קטנים או גדולים צריכים כמעט תמיד להתמודד עם עניין חשוב ביותר מבחינה עסקית ותפעולית שמצריך הגדרות ברורות של “למי מותר” ולמי אסור” לדעת, לבצע או להיות , קוראים לזה הגבלת הרשאות לעסקים והיא נעשית בצורה ביומטרית כך שמאוד קל להגדיר הרשאות למי שצריך לקבל הרשאות שכאלה , בקרות כניסה ביומטריות מונעת מעובדים לא מורשים גישה ובכך יוצרת סביבה עסקית בטוחה יותר וזה כמובן רק בזכות מה שנקרא בקרות כניסה ביומטריות.

אם ביומטריה עובדת במערכת הפיננסית היא תתאים לכל שימוש…

היום אין כך ספק, ביומטריה הצליחה לשנות לחלוטין את עולם אבטחת המידע בעולם הפיננסי, בנקים משתמשים בה ככלי חשוב לשמירה על הכסף שלנו, וכיום ביומטריה יכולה לשמש גם ככלי הגבלת הרשאות למשרדים, זה הופך את אותן מערכות הגבלת הרשאות למשרדים עסקיים וחברות למעין שומר סף, איכותי ביותר, מיומן ובתור כלי שכזה הרי זה ברור שלא נוכל לוותר על ביומטריה בתור כלי הגבלת הרשאות לחניונים שפשוט פותר בכמה רגעים את הצורך של שומר החניון לאמת את זהות הנכנס לחניון בתוך שניות בודדות.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן