השירותים שלנו

מערכות אזעקה ומיגון

הכל על מערכות אזעקה ומיגון ולמה אתם חייבים מערכת כזו

מערכות אזעקה ומיגון הפכו בשנים האחרונות לזולות יותר, יעילות יותר וגם זמינות יותר עבור כולם מבחינת מחיר, תפעול קל ואפשרות התקנה בכל סוג של מקום מגורים בניין או בית פרטי.

אילו מערכות אבטחה ומיגון מתאימות לבניינים או בתים פרטיים

ישנם היום באמת המון המון סוגים של מערכות אזעקה ומיגון שמתאימות לכל אפשרויות המגורים הקיימות ויש כמובן מערכות אזעקה ומיגון שיתאימו יותר לסוגי מגורים מסוימים מאוד, זאת כיוון שצורת התפעול של כל אחת מאותן מערכות אזעקה ומיגון מתאימות כאבטחה לבית פרטי או בניין מגורים .

האם כדאי להתקין מצלמות אבטחה במעגל סגור גם לבניין

כדאי בהחלט לשקול התקנת מצלמות אבטחה במעגל סגור – הבטחון וההרתעה שמערכת כזו נותנת לדיירים היא ללא ספק משמעותית מאוד, שלבו את אותן מצלמות אבטחה במעגל סגור עם מערכות אזעקה חכמות ותקבלו למעשה מוצר אבטחתי מושלם לכל צורת מגורים .

מה השתנה בתחום מערכות האבטחה ?

כיום ישנן מערכות אזעקה חכמות במיוחד שהופכות את משימת האבטחה הביתית או העסקית להרבה פחות מורכבת, למעשה מערכות אזעקה ותקשורת הם כלי שממש יוצר בעצמו את הדיווח, את התיעוד ואת ההרתעה – בדיוק מה שכל פורץ וגנב חושש ממנו.

ההתפתחות של מערכות האזעקה יצרה עולם בטוח יותר

כדי להבין כמה התפתחו אותן מערכות אזעקה ותקשורת צריך לחזור קצת לעבר – לפני ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחום האבטחה כדי לאבטח מקום בצורה טובה היה צורך בהעסקה של כח אדם רב שהיה צריך להיות גם מיומן מספיק, אותו כוח אדם היה צריך לעבוד 24 שעות כדי לתת את המענה המלא עבור משימת האבטחה כיום מערכת אזעקה ואבטחה איכותית מספקת מענה של צילום, חיישני תנועה, זיהוי , דיווח למוקד והכל כמובן בצורה אוטומטית וחכמה שחוסכת עלויות רבות של כח אדם.

איך בוחרים מערכת אזעקה ואבטחה ?

כדי לבחור מערכת אזעקה ואבטחה ראשית צריך להבין את הצרכים המדוייקים, מערכות אבטחה יכולות להכיל: מצלמת אבטחה, חיישני תנועה, מערכת הקלטה, מערכת אזעקה, מוניטורים וציוד כבילה, אלו כמובן רק חלק מהאפשרויות , אנחנו, כמומחים בתחום נשמח לתת לכם מענה והצעות מחיר שיתאימו בדיוק עבורכם !

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן