השירותים שלנו

אזעקה ומיגון לבית | כל מה שחשוב לדעת

כמדברים היום על מערכת אזעקה ומיגון לבית מדובר על מערכת שלא מעט מהבתים בישראל מחזיקים נכון לשנת 2022. אין מקום שאנו מרגישים בטוחים וחשוב לנו יותר מהבית שלנו.

כמובן שקיימות מערכות אזעקה ומיגון לא רק לבתים אלא אזעקה ומיגון לעסק כמו למשל: משרדים, בתי קפה, מסעדות, כמובן שיש גם מערכת אזעקה ומיגון לרכב.

מערכת אזעקה לבית היא הדרך לשמור על פרטיותך ולהפוך את חייך לרגועים ושקטים, אז איך זה עובד?

סוגי מערכות אזעקה לבית

מערכות אלו התחדשו מבחינה טכנולוגית ומתחדשות כל הזמן על מנת לשפר את תנאי הלקוח. כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מערכות אזעקה ומיגון לבית : מערכת אזעקה לבית קווית, מערכת אזעקה לבית אלחוטית, מערכת אזעקה לבית שמשלבת גלאי עשן, גלאי דליפות גז וגלאי נזילות ומערכת אזעקה פשוטה ביותר שתגן עליך מבחינה בטיחותית.

לפני שבוחרים מערכת אזעקה – צריך לשאול את השאלות הנכונות!

כל סוגי מערכות האזעקה לבית הינם יעילים אז להלן שאלות שצריכות לעבור לך בתור לקוח מתעניין ולא רק כשמדובר במערכת אזעקה לבית אלא גם במערכות אזעקה ומיגון לרכב או מערכות אזעקה ומיגון לעסק, שאלות אלו חשובות מאוד טרם החלטת להתקנת אזעקה ומיגון בביתך:

–        עד כמה אתם צריכים הגנה מקסימלית ?

–        מה הצורך האישי שלכם במערכת אזעקה לבית?

–        כמה אתה מוכן להשקיע?

–        תרצו לשלב כמה אלמנטים במערכת? (למשל: מצלמות אבטחה עם התראת דליפת עשן).

מה העלות של מערכות אבטחה לבית

מערכת אזעקה לבית לפני כמה שנים עלתה יקר ולא כל אדם היה יכול להשות לעצמו לרכוש. כיום מערכות אלו מותאמות לכל אדם וכולם יכולים להנות ולרכוש אותה. כמובן שאם מדובר בתוספות או מערכות משוכללות אז העלות מתייקרת אך כשרוכשים מערכת פשוטה ובסיסית העלויות הן מ-2,000 ₪ ועד 10,000 ₪ ללא עלות התקנה. עלות התקנה תלוי בהיקף עבודתו של הטכנאי אך עד כ-1200 ₪.

ניתן לראות שאכן מדובר בסכומים שרלוונטיים לכל כיס, ולכן מי שאכן מעוניין לספק מערכת הגנה לביתו מוזמן לעשות זאת בקלות.

הגיע הזמן לשים את חששותייך מאחור ולהצטרף אלינו להגן על ביתך, העסק או הרכב שלך.

רוצה לדעת עוד? צרו עימנו קשר ותקבל את כל המידע הנכון לך!

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן