השירותים שלנו

מערכות אזעקה לעסק

מעוניינים בהתקנה של מערכות אזעקה לעסק? זה הזמן להתקדם למערכות אבטחה בטכנולוגיה מתקדמת! הטכנולוגיה הקיימת היום בתחום אבטחת מבנים יכולה לספק לכם מענה מושלם לשמירה על ציוד, חומרה, תוכנה, כספים ועובדים. כיום ניתן להתקין מערכות המותאמות בצורה מדויקת למבנה שלכם וליצור מערך אבטחה אוטומטי ברמה גבוהה מאוד אשר יכול לחסוך בכמות אנשי האבטחה ולתת לכם אפשרות לעקוב אחר המתרחש בעסק 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

אילו מערכות אזעקה יכולות להתאים לעסק קטן?

בעלי עסקים קטנים המעוניינים להתקין מערכת אבטחה, עושים את השיקול בין עלות לתועלת. על מנת שהעלות להתקנת מערכת לאזעקה ומיגון לעסק תגיע גם תועלת מקסימלית, אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה נתכנן עבורכם מערכת מיגון ואבטחה על פי התשתית שלכם במבנה ונחסוך בדרך זו  בהוצאות על התקנת מערכת מורכבת. עם הטכנולוגיה המתקדמת שאנחנו מחזיקים, יש לנו אפשרות להתקין עבורכם מערכת לאזעקה ומיגון לעסק עם גמישות מלאה לצרכים ולגודל המבנה שלכם.

תכנון והקמה של מערכות מתקדמות לאבטחה

כל תהליך של התקנת מערכת מתקדמת לאבטחת העסק, מתחיל עם תכנון מעמיק ומדוייק של צוות המומחים שלנו בחברת א.ש מערכות אבטחה. הצוות שלנו מבצע בדיקה של המבנה שלכם על מנת להבין איזו מערכת אזעקה לעסק תתאים לכם. התשתיות של מבנה העסק שלכם יכולות להשפיע על ההתקנה של מערכת לאזעקה לעסק ועל העלויות שלה. אם כן, התכנון המעמיק של הצוות שלנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה הוא קריטי בכדי להקים עבורכם מערכת מותאמת לצרכי האבטחה.

איך מגבילים מספר כניסות בתקופת קורונה?

תקופת הקורונה של השנים האחרונות הביאה לכך שכל עסק נדרש להתמודד עם מגבלות מסוימות ולהעסיק עובדים חדשים על מנת לעמוד בהנחיות החדשות. באמצעות מערכת מתקדמת להגבלת כניסות לעסק, יש לכם אפשרות לעמוד בהנחיות הנדרשות של הקורונה ללא שימוש בעובדים נוספים. מערכת הגבלת כניסות לעסק יכולה להגביל מספר אנשים או להגביל אנשים רשומים ולבצע בקרה איכותית של כניסה ויציאה של אורחים ולקוחות.

מה המחירים של התקנת מערכת מתקדמת לאבטחת העסק?

אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית להתקנה של מערכת אזעקה, אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר. מערכת אזעקה ומיגון לעסק של חברת א. ש. מערכות אבטחה מותאמת בצורה אופטימלית לעסק שלכם והיא מהווה כלי יעיל וחשוב לשמירה על הציוד, הכסף והתכולה של העסק שלכם כל שעות היום והלילה. אנחנו מספקים לכם מערכת אזעקה ומיגון לעסק אשר ניתן לעקוב אחריה בטלפון הנייד ובאמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

מערכות אזעקה לעסק של חברת א.ש. מערכות אבטחה

להזמנת התקנה של מערכות אזעקה לעסק שלכם צרו קשר עכשיו עם נציג החברה שלנו ותוכלו להתקדם לטכנולוגיות הטובות ביותר לאבטחת המבנה והתכולה של העסק.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן