השירותים שלנו

קודן דיגיטלי לכניסה לבניין

קודן דיגיטלי לכניסה לבניין – להיות בטוחים.נקודה !

בניינים רבים בישראל ובעולם כבר עברו מהאפשרות הישנה של כניסה לבניין באמצעות מפתח, היום הכניסה לבניין נוחה יותר באמצעות קודן דיגיטלי לכניסה לבניין – פשוט מקישים את הקוד והדלת נפתחת בקלות!

מהם היתרונות של קודן כניסה לבניין ?

קודן כניסה לבניין ראשית כל הופך את המפתח למיותר, הכניסה נעשית באמצעות הקשת קוד, מעבר לכך מדובר בדרך מעולה להעלות את רמת הבטחון בבניין כיוון שכיום ישנו גם קודן דיגיטלי לכניסה לבניין שמצוייד במקביל גם במצלמה שיכולה לסייע לכל דירה בבניין לזהות מרחוק את אלו שמבקשים להיכנס אל הבניין ומקביל קודן כניסה לבניין שמצוייד גם במצלמה מרתיע בהחלט פורצים, גנבים ולא מורשים להיכנס לבניין, ישנם היום אפשרויות של קודן לבניין שמאפשרות אפילו חיבור אל מוקדי אבטחה אזוריים אבל כמובן אחד היתרונות הכי גדולים ומשמעותיים – אין צורך במפתח, לא צריך לחשוש מלאבד מפתח והתפעול עצמו קל ופשוט !

השיפורים שהוכנסו בקודן – הפכו את עולם דלתות הכניסה..

ההצלחה הכבירה שיצרה המצאת קודן לבניין יצרה כמובן תחרות גדולה בין יצרנים וצורך גדול ליצור כל העת מוצרים איכותיים יותר ויותר, זה מתחיל עם מערכות אינטרקום משולבות קודן דיגיטלי וממשיך עם שיפורים של קודן דיגיטלי לכניסה לבניין שבו מובנית גם מצלמה, כיום זה כבר ברור ומובן שזו אחת ההמצאות המוצלחות ביותר בתחום המנעולנות ואבטחת בנייני מגורים.

לסיכום נאמר שאם נסתכל על חיינו שבנויים ממכשירים ניידים דרכם אנחנו מנהלים את חיינו בכמה הקשות מקלדת בודדות אז ברור שהמצאה כמו קודן לכניסה לבניין משפרת מאוד את איכות חיינו, גם אם כבר “התרגלנו” לכך שדלת של בניין נפתחת באמצעות קודן לכניסה לבניין הרי שאם נחשוב על זה באמת להחזיק עוד מפתח בצרור זה כבר באמת משהו מיותר ומעבר לכך השילובים הנוספים שהוכנסו לקודנים החדשים מייצרים שליטה טובה יותר, בקרה טובה יותר, כשיש מצלמה אז גם איכות צילום שהופכת למאוד איכותית כל הזמן – הכל כמובן כדי לתת לנו את הכלים הכי טובים כדי שאנחנו , בני ביתנו ושכננו נגור בבטחה תמידית ונרגיש הכי בטוחים ועם הנוחות הכי מקסימלית שרק אפשר לקבל.

צרו איתנו קשר עוד היום לבחירת קודן איכותי לבניין שלכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן