השירותים שלנו

מערכות אזעקה לרכב

רוצים לשדרג את האוטו שלכם עם מערכות אזעקה לרכב? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מציעים לכם את מערכות המיגון המתקדמות ביותר לכל סוגי הרכבים. הלקוחות שלנו כוללים חברות אוטובוסים, מוניות וחברות הסעות מהגדולות בארץ ואנחנו יכולים לספק לכם את המערכת הטובה ביותר עבורכם. המערכות שלנו כוללות מצלמות מתקדמות, מערכת הקלטת וידאו ומסכי מגע מתקדמים לניהול מערכת האבטחה שלכם.

איך מתקינים מערכת מיגון חדשה לרכב?

כל הרכבים החדשים המיוצרים היום מגיעים עם מערכת מיגון בסיסית. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מציעים לכם להתקדם למערכת משוכללת לאזעקה ומיגון לרכב שתספק לכם מענה יעיל לשמירה על הרכב שלכם 24/7. אם חוויתם בעבר גניבה של רכב או פריצה לרכב, תדעו שיש לכם אפשרות היום להקטין את הסיכון לגניבה או פריצה לרכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת לאזעקה ומיגון לרכב. הצוות המקצועי שלנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה מביא איתו ניסיון רב בהתקנת מערכות מהטובות ביותר בעולם למיגון ואבטחת רכבים. יש לנו את הידע והטכנולוגיה להתאים את מערכת האזעקה והמיגון במיוחד לרכב שלכם בהתאם לצרכים שלכם ולתקציב שקבעתם מראש.

מה ההבדל בין מערכת מיגון קיימת לחדשה?

מערכת מתקדמת למיגון הרכב שלכם כוללת בין היתר מצלמות, מערכת הקלטה, סנסורים לאזעקה מרחבית, חיווי לטלפון הנייד ומגוון דרכים להתריע בפניכם על האזעקה לרכב המופעלת בזמן אמת. אנחנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה נשדרג את מערכת האזעקה לרכב בצורה יעילה ומקצועית על מנת להפחית את הסיכון לפריצה.

מערכות מתקדמות למיגון רכבי יוקרה

מחזיקים ברכב יוקרה ומעוניינים לאבטח אותו בצורה מקסימלית? יש לנו את הפתרון בשבילכם! מערכת אזעקה לרכב של חברת א. ש. מערכות אבטחה תספק לכם את המענה הדרוש לשמירה על הרכב היוקרתי שלכם בכל מקום בו הוא נמצא. מערכת אזעקה לרכב עם תוספות נלוות יכולה להעניק לכם תחושת ביטחון טובה יותר וגישה קבועה למצלמות הרכב 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

מהי העלות של מקודד חדש לאזעקת הרכב?

בין השירותים שלנו תוכלו למצוא גם שירות התקנה של מקודד מכני לאזעקה של הרכב. באמצעות מקודד מכני לרכב תוכלו להגביל את הגישה להנעת הרכב. היום גנבי הרכב מחזיקים בטכנולוגיות פריצה מתקדמות משלהם ולכן חשוב שיהיה לכם מקודד מכני לרכב איכותי ואמין שימנע אפשרויות פריצה עם מפתח גנוב.

מערכות אזעקה לרכב של חברת א.ש. מערכות אבטחה

לשדרוג מערכות אזעקה לרכב, צרו איתנו קשר עכשיו ותהנו משירות ברמה הגבוהה ביותר וטכנולוגיה מתקדמת שתשפר את המיגון והאבטחה של הרכב האישי שלכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן