השירותים שלנו

יתרונות במצלמות בעסק

כיום כמו בכל העסקים בעולם, גם בישראל כמעט ברוב העסקים מתקנות היום מצלמות אבטחה, מצלמות האבטחה משמשות לרוב על מנת לשמור על העסק מנזקי גניבה, פריצה או וונדליזם. אך בהרבה מקרים מצלמות האבטחה אף משמשות –
לניהול שגרתי של העסק – בדיקת פעילויות שגרתיות של העובדים לניהול נכון, בניית תוכנית עבודה אסטרטגית, ואף בדיקת תנועה של לקוחות בחנות מבחינה שיווקית. בעבר רק עסקים גדולים נהגו להתקין מצלמות אבטחה. אך היום, ניתן למצוא מערכות המכילות מספר גדול של מצלמות גם בעסקים קטנים ובינוניים המשתמשים בהם לגוון גדול של מטרות – ביטחוניות, ניהוליות ושיווקיות.
הטכנולוגיה המתקדמת בתחום, והמחירים התחרותיים מאפשרים היום כמעט לכל אחד לרכוש מצלמות אבטחה מתקדמות. מה שגם העלות מול התועלת מהשמת מערכת המצלמות משתלמת לפעמיים אף בעשרות מונים מפני ההוצאות אשר היו נגרמות בלעדיהן.

מצלמות אבטחה לצורכי הגנה בפני פריצות
כשהעסק סגור, ואין אישר אשר נמצא במקום, המצלמות האבטחה משמשות על מנת לשמור על העסק, המצלמות מאפשרות לתעד רכבים ואנשים חשודים אשר אינם מורשים להסתובב בקרבת העסק, ולהתריע בפני כל פעילות חשודה.

במקרה שפרצו לעסק והאזעקה מופעלת – מוקד המחובר לאזעקה מקבל את הקריאה ומתייחס אליה כאל משהו שיגרתי ולרוב “רק” ישלח סייר על מנת לבדוק. במקרים שמותקנות מצלמות אבטחה, בעל העסק יכול לקבל התראה של אזעקה, ובמקרה כזה יוכל לצפות במצלמות באופן ישיר ולדעת האם מדובר במקרה שיגרתי שבו האזעקה פועלת, או במקרה פריצה אמיתי.
במקרה פריצה אמתית, כשבעל העסק רואה פריצה המתבצעת אצלו בעסק – יש לו את האפשרות להתקשר למשטרה ולדווח על כך בזמן אמת ואלו יגיעו אל המקום בזמן קצר על מנת לעצור את הגנבים.
לרוב אף התקנת מצלמות אבטחה (אמיתיות) יגרמו לכך שהגנבים יצטרכו לחשוב טוב לפני שיחליטו לפרוץ לעסק.

תפעול – ייעול של העסק
קיימים עסקים רבים אשר רוב הזמן בעל העסק אינו נמצא ואינו יודע מה בדיוק קורה, עובדים רבים אשר מודעים למצב מנצלים זאת על מנת להתנהג בצורה חופשית, ובכך קיימים מקרים רבים בהם עובדים הנוהגים בצורה בלתי הולמת כלפי לקוחות, אינם שומרים על ניקיון העסק ואף יוצאים אל מחוץ לעסק להפסקות ארוכות או שלא מגיעים בזמן לעבודה ומבלי שבעל העסק ידע על כך.

ברגע שמתוקנות מצלמות בעסק, בעל העסק מקבל שליטה טובה יותר על הנעשה, הוא יכול לדעת בשניות כיצד באמת העובדים שלו מתנהגים, ומה גורם ללקוחות לעזוב את החנות מבלי לקנות דבר, ובכך לשפר את התנהגות העובדים ואת התפעול הנכון של העסק.

תיעוד הקופה בעסק
לצערנו, קיימים מקרים רבים של עובדים אשר אחראים על איזור הקופה ומנצלים זאת על מנת לגנוב כסף לכיסם, זה עלול לקרות כמעט בכל עסק, הדבר נפוץ מאוד בייחוד בעסקים קטנים ועלול לגרום להפסדים של אלפי שקלים בחודש לבעל העסק.

מצלמות אבטחה מעל קופות העסק יכולות בקלות להרתיע את העובד ובכך לצמצם את מקרי הגנבות. וכן לאפשר תיעוד במקרה של גנבה אמתי.

תיעוד גנבות של לקוחות
מצלמות יכולות לשמש במקרים רבים כגורם מרתיע לגנבים מבחוץ. בכל רגע נתון ישנם גנבים רבים אשר מגיעים לבתי עסק ומחפשים דברים אשר ניתן לגנוב בקלות ומבלי שאיש ישים לכך לב, ברגע שאותם גנבים יבחינו במצלמות האבטחה, הם יעדיפו לנסות את מזלם במקום אחר.
במידה והגנב לא התרגש מהמצלמות או לא הבחין בהם, ברגע שנבחין אנחנו במוצר שחסר, נוכל להיכנס למערכת המצלמות ולראות איך הוא נעלם, את התמונות של הגנב נוכל להגיש עם תלונה במשטרה, לפרסם את התמונות באינטרנט או בתכניות תחקירים בטלוויזיה, ובכך לנסות לתפוס את הגנב. בכל מקרה שלא יהיה – עדיפה תמונה אחת של גנב מאשר כלום.

תיעוד סחורות במחסן
התקנה נכונה של מצלמות אבטחה במחסן מאפשרות לבעל העסק תיעוד מלא של הפרטים שנלקחו, ובמקרה של חוסרים במלאי או אי ודאות כזאת או אחרת תמיד יהיה ניתן לראות בדיוק איזו פעולה התבצעה במחסן ובכך להיות הרבה יותר רגועים.

צורכי ביטוח
בעסקים רבים ישנה עדיפות להתקנת מצלמות אבטחה לצורך תיעוד ל”כל מקרה שלא יהיה” תיעוד של מה שקורה בתוך העסק יכול לעזור במקרים רבים של תאונות עבודה, מקרי אלימות, נוכל שמנסה לרמות, כרטיס אשראי גנוב ועוד, המצלמות מתעדות את כל הנעשה בעסק לכל מקרה שלא יהיה, וברגע האמת – שוות את עצם קנייתם.

הייעול הרב והשקט הנפשי לבעל עסק שווה הרבה יותר ממחיר התקנת המצלמות.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן