השירותים שלנו

טיפים בבחירת מצלמות אבטחה

די להסתכל ברמת הפשיעה ההולכת ועולה על מנת להבין כי יש צורך בהגנה משמעותית לבני הבית, לרכוש הנמצא בו ולא פחות מכך גם לעסק.

דלת שנשארה פתוחה ולו לדקות ספורות, תריסים שלא הוגפו, חלונות שלא מוגנו, מנעול שאינו תקין, חפצי ערך ומזומנים הנשמרים באופן בלתי מתאים – כל אלה ועוד הם בבחינת “פרצה הקוראת לגנב”.

התקנה של מערכות אלו יעניקו לכם שקט נפשי רב, בין אם עליך להשגיח על הילדים בזמן שהם משחקים, או אם הם תחת השגחה של מטפלת, ובין אם תרצה לדעת מי מקיש בדלת ביתך.
כמו כן שליטה מרחוק על העסק מהווה היום הכרח בעולם העסקים המודרני.

כבעל עסק אתה זקוק לבקרה, למעקב ולמידע אמין על המתרחש אצלך בעסק ולכן חשוב שתדע אילו מערכות מצלמות אבטחה לעסק יתאימו לך, או מסביב לבית. היית רוצה לדעת מה העובדים שלך עושים כשאתה לא בסביבה. ורצוי גם לקבל התראה מוקדמת על אורחים צפויים – ובעיקר על כאלה שאינם צפויים.

מצלמות במעגל סגור יאפשרו לך לראות מרחוק את הבית והעסק בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם.

ישנם סוגים רבים של מצלמות אבטחה אשר נבדלות זו מזו בייעודן ובאופן פעולתן, יש לבחון היטב מה דרישותינו ממערכות ומצלמות אלה .
אנו נסקור כאן מספר נקודות חשובות אותן יש לקחת בחשבון, על מנת לסייע בבחירה המתאימה ביותר לצורכיכם.

המדריך שלפניכם מיועד לא רק להורים מודאגים ולבעלי עסקים, אלא לכל מי שזקוק למצלמות מעקב לצרכים שונים, אך אינו יודע היכן

אנו נציג כאן מספר אפשרויות שיסייעו לכם לבחור את האביזרים המתאימים למערכות מצלמות במעגל סגור, ראשית: נבחר את מערכת המצלמות, בחירת מערכת האבטחה דורשת מספר החלטות בסיסיות. להלן מספר שאלות שיכוונו אותך בביצוע הרכישה:

לכמה מצלמות אתה זקוק?
ישנן מערכות הקלטה DVR האפשרות צפייה והקלטה ל 4 מצלמות אבטחה, בעוד שמערכות אחרות מציעות מערך נרחב יותר – 8 או 16 מצלמות ואף 24 ו32 מצלמות בחיבור לשרת הקלטה בודד, כשנבחר את מערכת המצלמות נקח בחשבון את האפשרות במידה ונרצה להוסיף עוד מצלמות בעתיד או שאנחנו בטוחים כי כלל לא יהיה בזה צורך בשלב מאוחר יותר.

האם אתה זקוק להקלטת קול?
ישנן מערכות הקלטה הכוללות אפשרות לחיבור מיקרופונים להקלטת קול ביחד עם וידאו, צריך לקחת בחשבון שבמקרים מסויימים, כאשר ישנם עובדים או אורחים, יש ליידע אותם על כך על מנת שלא נצור מצב של “האזנת סתר”, שהיא כמובן, איננה חוקית.

האם אתה מעוניין במצלמה גלויה או מצלמה סמויה?
ישנן מצלמות נסתרות אשר המיועדות להסלקה, ניתן להסליקם בדרכים שונות ומגוונות, ישנם כיום פתרונות מוכנים כגון מצלמות בתוך גלאי נפח/גלאי עשן שעוני קיר ועוד רבים ואחרים. אנו בד”כ ממליצים להשתמש במצלמות גלויות, שכן, בניגוד למצלמות סמויות, יוצרת גם הרתעה ועוזרת למנוע את הגניבות ולא רק לתעד אותן.

האם אתה מעוניין בתצלומי תקריב או בתמונה כללית של אזור מסוים?
לתצלומי תקריב נדרשת עדשה בעלת זום גדול יותר, הפתרון האופטימלי למצב שבו רוחב השדה אינו קבוע היא עדשה בעלת זום משתנה.
לחדר רגיל נדרשת לרוב מצלמה שתראה את כל האזור ולכן העדשה צריכה להיות רחבה יותר מומלץ בין 4-6 מ”מ

האם תעדיף מצלמה קווית או אל-חוטית?
התשובה הנכונה לשאלה זו תלויה בשאלה, היכן המצלמה תהיה ממוקמת: מצלמות אבטחה קוויות הן קבועות ותלויות בתשתית מצד אחד ומצד שני הן מבטיחות איכות תמונה גבוהה יותר.
מצלמות אל-חוטיות יכולות לשנות את מיקומן בצורה קלה וניתן להתקין אותן במקומות רבים יותר. קיימת בעיה כאשר התקני אל-חוט נוספים (כגון טלפון אל-חוטי וכד’) נמצאים בטווח ועשויים להפריע בתקשורת ובהעברת הנתונים.

האם המצלמה תמוקם בחוץ?
מצלמות שעוקבות אחר אירועים המתרחשים בחוץ, זקוקות להתאמה נאותה לסביבה ולתנאי מזג האוויר, מלבד זאת ייתכן שהמצלמות יחשפו לוונדליזם ולגשם, ולכן יש להשתמש במיגון מתאים שימנע ניסיונות מסוג זה.

מהו מקור האור?
אספקת אור יציבה ואמינה בין אם מהסביבה או מהמצלמה עצמה חיונית ביותר לאיכות התמונה, כמות הלדים במצלמת אינפרא אדום מלמדת על היכולת לצילום בחושך מוחלט – ניתן לבצע מעקב חשאי בחשכה מוחלטת או בתאורה נמוכה בעזרת מצלמות אינפרא-אדום, כאשר משתמשים בתאורת לד אינפרא אדום אשר בלתי נראית לעין האנושית.

האם אתה מעוניין במערכת הקלטה, צפייה ושחזור נתונים?
ישנן מערכות שנועדו לצפייה בלבד, וישנן מערכות שמטרתן הקלטה על גבי כונן קשיח פנימי הנמצא במכשיר, המערכת הסטנדרטית לרוב תגיע עם כונן קשיח בסיסי של 500GB, זמן ההקלטה הממוצע לכונן זה תלוי בכמות התנועה במקום ורזולוציית ההקלטה, ויכול להגיע משבוע ימים ועד חודשים, במידה ואנו נדרשים לביצוע הקלטה לזמן ארוך יותר, ניתן לשדרג את הכונן הקשיח במכשיר לכונן גדול יותר, במערכות מסויימות ל 4TB ואף יותר.

האם אתה מעוניין בצפייה מרחוק באמצעות מחשב או טלפון נייד?
לכל מערכת הקלטה DVR/NVR קיימת תוכנה ואפליקציה משלה, המאפשרות צפייה מרחוק לאחר חיבור המערכת לרשת האינטרנט, וביצוע ההגדרות הנדרשות.
לכל אפליקציה ישנו ממשק ייחודי, המאפשר צפייה במספר משתנה של מצלמות או מערכות במקביל, והאפשרויות הייחודיות שלו. כשבוחרים מערכת חשוב לשים דגש על ידידותיות הממשק, והתאמתו לדרישות המשתמש השונות.

לכמה זמן אחריות אתה זקוק?
כל יצרן או יבואן מערכות אבטחה וציוד הקלטה מגדיר את זמן האחריות הניתן לציוד אותו הוא מספק. כשבוחרים מערכת אבטחה, מצלמות ומכשיר הקלטה DVR, יש לשים לב לתוקף זמן האחריות איתו הוא מגיע, נתון זה הוא נתון קריטי – מערכות הקלטה ומצלמות אבטחה הן מוצר שאיננו נח לרגע, מערכת אבטחה תיקנית הפועלת לרוב באופן אינטנסיבי 24/7 בקיץ ובגשם, ולפעמים אף במשך שנים רצופות, מחירו של חלק מהציוד עדיין יקר ותקלות במערכות אלו עלולות לקרות לפעמים, ולכן, כשבוחרים ציוד הקלטה, מצלמות אבטחה, ואפילו ספקי כוח, יש לשים לב כי תקופת האחריות ארוכה ככל האפשר, מספקת את הצרכים, ומתאימה למחיר המוצר.

ישנן עוד שאלות רבות שיש לשאול בזמן בחירת מערכת מצלמות אבטחה, מערכת אבטחה איכותית היא מוצר חשוב, שעליו לפעול בצורה שוטפת ולאורך זמן, ועליו לתת את המענה הטוב ביותר בעת צרה.
נשמח לתת יעוץ בנושא בכל שאלה או בקשה.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן