השירותים שלנו

מערכות אזעקה להתקנה עצמית

מערכות אזעקה להתקנה עצמית – גם לחסוך וגם להיות בטוח !

היום כמעט בכל בית פרטי ישנה מערכת אזעקה, זה יוצר תחושת בטחון טובה יותר ויוצר הרתעה אמיתית כנגד פורצים וגנבים , כיום ניתן אפילו לרכוש מערכות אזעקה להתקנה עצמית שיכולות לחסוך כסף רב ועלויות נלוות אחרות שעלולות לייקר את ההתקנה, אותן מערכות אזעקה להתקנה עצמית מגיעות מוכנות להרכבה והתקנה קלה ומהירה !

מהם הפיצ’רים הקיימים במערכות אזעקה להתקנה עצמית ?

מערכת אזעקה להתקנה עצמית היא לא רק אזעקה – היא ממש מערכת שלמה עם אפשרויות ופיצ’רים שהופכים את האזעקה לסופר יעילה, כמעט בכל מערכת אזעקה להתקנה עצמית אפשר למצוא אפשרויות שקשורות לתזמון אוטומטי , חיישני תנועה, אפשרות לתפעול אזעקה מרחוק, חיבור אל מוקד אבטחה מקומי (אופציונלי), חיווי ממוקד על איזור בו התגלתה תנועה, וטווח חיישנים מדוייק ורחב שמאפשר שליטה ובקרה מושלמת.

האם מערכת אזעקה להרכבה עצמית בטוחה פחות ?

ממש לא! מערכת אזעקה להרכבה עצמית זו מערכת אזעקה עם אותם אפשרויות כמו מערכת אזעקה שמותקנת על ידי מתקין.

האם ניתן לקבוע את הצליל שיופעל בעת הפעלת האזעקה ?

ברוב אותן מערכות אזעקה להרכבה עצמית ניתן בהחלט לבחור ולשנות כל הזמן את הצליל שיושמע בעת האזעקה.

כמה קל לתפעל מערכות אזעקה להרכבה עצמית ?

ההתקנה של מערכות אזעקה להרכבה עצמית קלה מאוד, גם התפעול של מערכות אזעקה להרכבה עצמית הוא קל מאוד ולא נדרש ידע מיוחד עבורו.

האם מערכות אזעקה ניתנות לשליטה מרחוק ?

כן , כמעט ולא קיימת מערכת אזעקה כיום שלא ניתן לשלוט בה מרחוק, דרך הנייד – אפשרות השליטה מרחוק הופכת את מערכת האזעקה לכלי מעולה ונוח לשליטה על הבטחון האישי והביתי .

בכמה זולות יותר מערכות אזעקה להתקנה עצמית ?

זה בדוק ! מערכות אזעקה להתקנה עצמית זולות כמעט ב25% ממערכות אחרות , זה כמובן הופך כל מערכת אזעקה להרכבה עצמית למאוד משתלמת עבור כל מי שצריך מערכת אזעקה.

לסיכום נאמר שאין היום ממש התלבטות – מערכת אזעקה היא חובה, והיום גם העלויות , התפעול הקל ואפשרויות השליטה מרחוק לא משאירות ספק או התלבטות – תתקינו מערכת אזעקה ותדאגו לעצמכם ולבני ביתכם לבטחון ברמה הכי גבוהה.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן