השירותים שלנו

מצלמות נגד גנבות עובדים

השאיפה של בעלי העסקים היא תמיד לבחור את העובדים הטובים ביותר, העובדים שיעבדו בצורה המקצועית ביותר, יתנו את התפוקה הדרושה והכי חשוב – יהיו נאמנים לעסק בו הם נמצאים ויפגינו מחויבות.
הדבר המפחיד ביותר לבעל העסק הוא לדעת כי העובד גונב ממנו מאחורי גבו, וישנם הרבה בעלי עסקים שאפילו לא היו מוכנים לבדוק את הנושא על מנת שהדבר הזה לא יוודא. עובדים הם מצרך יקר לבעל העסק, במקרים רבים העובדים מנהלים את העסק כאשר בעל העסק אינו נמצא.
לצערם של בעלי העסקים, לא בהכרח שהעובדים באמת מחויבים לעסק או נאמנים אליו. בנוסף לכך לא תמיד העובדים הקיימים עוברים את הבדיקות הנחוצות לזיהוי האם העובד הוא האדם הנכון למשימה שהוטלה עליו.

על פי מחקר מקיף שבוצע באנגליה כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על ידי לקוחות, והיתר על ידי ספקים, טעויות ועוד. על אף שמרבית הגנבות מבוצעות כאמור על ידי העובדים – רוב הגנבים שנתפסים הם הלקוחות.
מחקרים אחרים שבוצעו בעולם מעידים על כך שהנזק השנתי הממוצע לבית העסק בעקבות גנבות ושל עובדים מגיע ל 240,000 בשנה ועד 5 אחוז ממחזור העסק. לא בכל עסק לבקר בצורה מלאה אחר פעילות העובדים, וכן נכנסות מצלמות אבטחה לעסק אשר יכולות לתת תיעוד והקלטה ואף צפייה מרחוק בנעשה מכול מקום בעולם.

מצלמות אבטחה למחסן

רוב פעילות גנבת סחורות תתבצע באזורי המחסן של בעל העסק. עובדי המחסן למדו להכיר את כל הטריקים הקטנים, טעויות המספרים והסחורות הנכנסות והיוצאות, הם האנשים הנמצאים שם כל היום ורוב הידע נמצא אצלם.
שמענו ותיעדנו מקרים חמורים של שיתופי פעולה בין מחסנאים, במקרה גם ותקים מאוד במקום עבודתם, שבמשך השנים גנבו מהעסק בו עבדו מאות מוצרים מבלי שאיש לא ידע. במקרים אחרים, קשים יותר, שמענו אף על שיתופי פעולה אחרים בין המובילים לעובדי המחסן.

מצלמות אבטחה מיידעות את כל הנמצא באזורים הללו כי האזור מתועד ומוקלט, לפעמיים רק הידע עצמו מוריד את מספר הגניבות בצורה משמעותית, ובמקרים רבים אחרים אף מאפשר לתפוס את הנעשה בזמן אמת, להתחקות אחר מקרים של גניבות וכן תפיסת הגנבים עצמם והעמדתם למשפט.

מצלמת אבטחה לקופה

כל בעל עסק יודע כי המקום הרגיש ביותר שלו, קודש הקודשים ממש, היא הקופה – שם נאגרים להם כספי המכירות היומיים, הכספים האמורים לשמש לכיסוי הוצאות רבות כגון: סחורות, דמי שכירות, משכורות, מסים וכו’. לרוב הקופה מכילה כסף רב. בין אם מדובר בקופה רושמת או קופה ממחושבת בסופו של דבר ישנם עובדים אשר מראה הכסף בקופה קורץ להם, הפיתוי העומד מולם גדול עד לכך שישלשלו חלק מהכסף לכיסם.
זה נכון שרוב האנשים אפילו אינם מסוגלים להעלות דבר זה על דעתם, אך לצערנו ישנם אנשים להם המעשה קל יותר מכפי שאנחנו מסוגלים לדמיין.
השמת מצלמות אבטחה מעל קופה מאפשר תיעוד מדויק של כל מה שקורה באזור הקופה:

  • תיעוד מדויק של כמה מוצרים היו על הדלפק בזמן החשבון
  • תיעוד מדויק של הסכום אותו רשם העובד בקופה/במחשב
  • תיעוד מדויק של הסכום אותו שילם הלקוח לעובד הקופה
  • תיעוד מדויק של הסכום אותו הכניס העובד לקופה
  • תיעוד מדויק של סכום העודף אותו הביא העובד ללקוח

ברגע ששמתם מצלמת אבטחה מעל הקופה – שמתם סוף לטעויות בחשבון בסיום המשמרת –
מידה וישנם חוסרים ניתן לגלות את הסיבה לכך באמצעות צפייה בתיעוד המצלמות!

ישנם דרכים רבות בהם עובדי הקופה יכולים לגנבות מהמעסיקים שלהם, ובהם רישום כמות מוצרים כוזבת בקופה/חשבונית, מתן עודף נמוך יותר ללקוח, ואף הכנסת הכסף לכיס ללא רישום כלל (מקרה שאנחנו נחשפים אליו כמעט בכל בר/מועדון אליו אנחנו מגיעים להתקין את מצלמות האבטחה)
בנוסף לכך ניתן גם להתקין מצלמה נסתרת אשר אליה העובדים אינם מודיעים על מנת להבטיח את עצמנו – וכל עוד זה בתוך העסק שלנו זה חוקי לחלוטין.

מצלמות אבטחה לעסק שלכם

לבחירת המצלמות והמיקום הנכון ישנה משמעות רבה, בא.ש מערכות אבטחה יודעים שזה לא מספיק רק לרכוש מוצרים, מה שחשוב הוא התאמת המוצרים למקום ולדרישות, וביצוע ההתקנה הנכונה ביותר.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן