השירותים שלנו

התקנת מערכות אזעקה לבית ולעסק

א.ש מערכות אבטחה מתמחה במתן שירות ייעוץ והתקנה נרחבים ומקצועיים למערכות אזעקה וגילוי פריצה.

 

לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים הכוללים ייעוץ ותכנון הקמת מערכות אזעקה, התקנת גלאים בהתאם לתנאי הסביבה, הגדרת אזורים ומדורים, חיבור מערכות הכוללות ריבוי אזורים ולוחות מקשים, שליטה באמצעות כרטיסי קירבה ושלטים, הגבלת חיבורים למשתמשים מורשים ועוד.

בנוסף חיבור מערכות אזעקה לפתרונות נוספים:

חיבור מערכת האזעקה לרשת האינטרנט לצורך שליטה באמצעות אפליקציה או תוכנת מחשב.

חיבור לשליחת SMS בעת הפעלה ונטרול מערכת האזעקה, וכן דיווח על תקלות בגלאי ואזעקות.

חיוג למספר מוקדים במקרה של אזעקה ותמיכה בחיבור המערכת לכל חברות המוקד.

תכננו וביצענו התקנות מקצועיות במגוון רחב של פרויקטים רחבי היקף, תוך דגש על מקצועיות ומתן פתרון יעיל ומשתלם ללקוח, נשמח לעזור לכם על מנת לתכנן את המערכת המושלמת בשבילכם.

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר >

 

התקנת מערכת אזעקה לבית ולעסק

התכונה החשובה ביותר למערכת האזעקה שלכם הנה אמינותה, מערכת שאינה אמינה היא מערכת שעלולה לגרום לנזקים רבים – טרטור וייאוש עקב אזעקות שווא, ומקרים אחרים בהם היא לא תתריע בזמן בעת פריצה ובכך יגרמו נזקים, גניבות ועד להסרת האחריות של חברת הביטוח.
חשיבות האמינות למערכת אינה מוטלת בספק, וצורך במערכת אמינה ללא התראות שווא וללא כשלים הנם צורך הכרחי ואין להתפשר עליו כאשר מתקינים מערכת אזעקה.

על מנת להקים מערכת איכותית וטובה, ללא כשלים בגילוי וללא התראות שווא – מערכת שאינה מזעיקה ללא סיבה בלילות, אשר עלולה לגרום לאפקט “זאב זאב” ותהפוך בשלב מסוים ללא אמינה, ויפסיקו לייחס לה חשיבות גם כשההתרעה תהיה אמתית.
לכן, כאשר בוחרים מערכת אזעקה, חשוב מאוד לבחור את סוגי הגלאים הנכון ביותר בהתאם לתנאי המקום, ללא פשרות על גלאי זול יותר או פשוט מהגלאי הנחוץ, בחירת אזור ההתקנה הנכון, ושימוש בתשתיות המתאימות ביותר.

בעבר התקנת מערכת אזעקה הינה הייתה דבר יקר, רק לבתי יוקרה ועסקים גדולים אשר החזיקו שלל רב, יכלו להרשות לעצמם להתמגן באמצעי טכנולוגי הכולל גלאים לזיהוי פריצה, מערכות התרעה, שירותי הניטור כגון חייגנים סלולריים ושירותי מוקד היו דבר נדיר.
התפתחות טכנולוגית וביקושים רבים לציוד אבטחה אשר הגיע בדירות פרטיות ובתי עסקים רבים כתנאי בסיסי לפתיחת עסק ודרישת ביטוח, בשילוב התחרותיות הגדולה בענף, כניסה של יצרנים חדשים מכל העולם, אפשרה למשווקים הוזלה משמעותית של מערכות אזעקה באיכות גבוהה, ובטכנולוגיה מתקדמת.
מערכות אזעקה לבית תורמות להגנה מפני פריצות

מאות גנבים שנתפסו ופריצות רבות שהסתיימו מהר מהצפוי, עקב מערכת אזעקה שהופעלו בזמן אמת, הן ההוכחה האמתית כי מערכות אזעקה מונעות ותופסות פורצים ופריצות לבתים ועסקים בכל רגע נתון.

גנבים יעדיפו להיכנס לבתים ועסקים בהם אין מערכת אזעקה, אך במידה וגנב יכנס למקום בו מותקנת מערכת אזעקה איכותית, המערכת תפעל ולו תהיה האפשרות – לברוח או לנסות לנטרל אותה, מערכת אזעקה איכותית אשר מותקנת במקום נכון, עם גלאי נגד כיסוי אשר ממקום באזור הרכזת, טמפרים מוגדרים למקרה של פתיחת גלאים או סירנות, סוללות שימשיכו לפעול בעת ניסיון לניתוק חשמל וכו’, יאפשר זיהוי ודאי של ניסיון חבלה למערכת האזעקה מה שיאפשר התרעה בחשיבות גבוהה יותר – ויכולת הבנה אמיתית כי כעת מבצעת פריצה במקום, מה שיאפשר לבעל העסק או הבית להזמין משטרה או הקפצה של המוקד.

לחנות רכישת מוצרי אזעקה וגילוי פריצה

דברים חשובים שצריכים לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת האזעקה לבית:

יש לשים לב לייצרן המערכת – אזעקות מחברות שונות מאפשרות הרחבות עתידיות, שימוש בגלאים בשיטות מתקדמות (גלאי בס של ריסקו) גלאים אלחוטיים חיצוניים של ויסוניק, חיבורים לאפליקציות שונות, תמיכה בנטרול ודריכה באמצעות אפליקציה וכו’

כשבוחרים את סוג המערכת – היצרן והדגם, יש לבדוק האם המערכת תתאים לדרישות הקיימות לתפעול מערכת האזעקה ולדרישות העתידיות – התרחבות עתידית, פתיחת סניף נוסף, ריבוי מדורים, משתמשים זמניים, שינוי מיקום העסק, עבודה מרחוק וכו’

ריסקו:

ריסקו נחשבת כיום כמובילה הטכנולוגית בשוק פתרונות האבטחה העולמית, המערכות של ריסקו מיוצרות בישראל, פיתוח כחול לבן, נוחות לעבודה ותפעול ומותקנות במיליוני אתרים ברחבי העולם. החברה מקפידה להתעדכן ולעדכן בפיתוחים נוספים ועדכונים למערכות הקיימות. מומלצת ביותר לעסקים קטנים ובתים פרטיים. לפימא פתרונות אלחוטיים וקווים, ומגוון רחב של תוספות אפשריות למערכת – בחיבור סלולרי, מתאם LAN לחיבור רשת קווית, ועד למרחיבים שונים, התממשקות למצלמות אבטחה ריסקו, ואף חיבור ליחידות ממסרים המאפשרות להפוך את מערכת האזעקה לבית חכם של ממש.

פימא:

פימא חברה ותיקה בכמות המערכות המותקנות ברחבי הארץ, למערכות האזעקה של פימא מיוחסות אמינות גבוהה, שילוב פתרונות חדשים, ושלל רחב מוצרים משלימים מתקדמים וטכנולוגיים אשר לא מפסיקים להתעדכן. פימא הנה חברה ישראל ומובילה אשר מייצרת את מוצריה בישראל ומשווקת בכל העולם. לחברה דגמים חדשים של מערכת אזעקה מסדרת ה Force אשר הוכיחה התקדמות טכנולוגית משמעותית על דגמיה הקודמים. המערכת מאופיינת בעיצוב אסתטי גבוהה ומתאימה למגוון גדול לקוחות.

 

ויסוניק:

חברת ויסוניק ידועה בעיקר בזכות מערכות האזעקה האלחוטיות והאמינות שלהן, הנוחות והפשוטות לתפעול והתקנה הקנו להם שם של מותג איכותי ואמין, המתאימות לכל בית ועסק קטן, כיום מערכות האזעקה של ויסוניק פחות נפוצות בישראל עקב כניסה של פתרונות נוספים בתחום מערכות האזעקה האלחוטיות, וכן התקדמות טכנולוגית של מתחרים מובילים. אך עדיין נחשבת לחברה מובילה בישראל.

 

היקויז’ן:

כוכב עולה בתחום מערכות האזעקה בישראל הינו מערכות אזעקה אלחוטיות של חברת HIKVISION, החברה שהתאפיינה בזכות מערכות ההקלטה ומצלמות האבטחה האיכותיות שלה, ובהמשך בזכות מערכות אינטרקום IP כעת משווקת בישראל גם מערכות אזעקה אלחוטיות מתוצרתה, המערכות הינן מערכות אלחוטיות המנוהלות באמצעות אפליקציה או מחשב, ומספקות את ה”הייטק” של מערכות האזעקה היום בשוק. באמצעות האפליקציה – HikConnect ו Hik-ProConnect המיועדת למתקינים, ניתן לבצע כמעט כל הגדרה במערכת בצורה פשוטה וקלה מרחוק, ללא צורך בהגעת טכנאי למקום.

 

לייעוץ וקבלת הצעת מחיר >

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן