השירותים שלנו

תשתיות רשת ותקשורת

צריכים אנשי מקצוע להתקנת תשתיות רשת ותקשורת? חברת א.ש מערכות אבטחה תעמיד עבורכם את הצוות הטוב ביותר לתכנון והתקנה של תשתיות מחשוב ורשתות למשרד. המערכות שלנו נחשבות למתקדמות ביותר היום וכוללות מערכות תקשורת למבנים מורכבים כמו חניונים ומרתפים. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מאפשרת לכם לשדרג כל רשת קיימת או להקים רשת חדשה אשר תשרת את כל העובדים שלכם באופן יום יום בצורה אופטימלית בכל מקום הנדרש להם.

אילו רשתות תקשורת מתקדמות ניתן להקים?

בין סוגי הרשתות שניתן להקים אנחנו יכולים לספק לכם רשתות סיבים אופטיים חדישות, חיבור WIFI למבנים והקמת תשתית נחושת לרשת חוטית למבנה העסקי שלכם. הקמת רשתות תקשורת מתבצעת עם הצוות המקצועי שלנו הכולל מומחים בתחום החשמל ורשתות מורכבות על מנת לספק לכם מענה מלא לכל דרישה. הקמת רשתות תקשורת יכולה להתבצע עבור ארגון גדול, חברות, מוסדות ציבוריים ועבור עסקים קטנים.

איך מתקינים רשת חדשה לתקשורת?

עלות התקנה של רשת קווית חדשה יכולה להיות גבוהה במידה והיא אינה קיימת במבנה שלכם. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה בודקים עבורכם את כל האופציות הקיימות על מנת לצמצם בהוצאה שלכם על התקנת תשתיות תקשורת. באמצעות טכנולוגיות חדישות ואמינות, ניתן לבצע התקנת תשתיות תקשורת גם באופן אלחוטי, במקרים מסויימים, ולחסוך בהתקנה חוטית מורכבת ויקרה יותר.

התקנה של WIFI בכל מבנה קיים

השימוש ברשת האינטרנט מחייב היום WIFI חזק ואיכותי בכל מקום. באמצעות התקנה של רשת תקשורת חדישה, אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה יכולים לספק לכם חיבור ל-WIFI גם במקומות בהם ישנו קושי טכני לבצע זאת. רשת תקשורת אינטרנט המחברת אתכם ל-WIFI יכולה להיות מותקנת בכל מבנה, גם בחניונים סגורים. הניסיון של הצוות המקצועי שלנו בהקמה של תשתיות רשת לחניונים, יסייע לכם לרשת את כל המבנה שלכם בחיבור אינטרנט חזק ואיכותי. הצוות שלנו מציע לכם הקמה של תשתיות רשת לחניונים עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת היום ובמחיר משתלם במיוחד.

תשתיות רשת ותקשורת של חברת א.ש מערכות אבטחה

לתכנון והתקנה של תשתיות רשת ותקשורת, צרו איתנו קשר עכשיו ותקבלו מענה מהיר ומקצועי לצרכים שלכם. הצוות שלנו יספק לכם את התשתית הטובה ביותר ובמחיר ללא תחרות.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן