השירותים שלנו

מצלמת אבטחה עצמאית

מצלמת אבטחה עצמאית – דרך קלה ונוחה להיות בטוח !

לכולנו חשוב להיות בטוחים, היום באמצעות התקנת מצלמת אבטחה עצמאית זה הרבה יותר קל לדעת, ואפילו בכל רגע נתון מה קורה בבית שלך, במשרד שלך או אפילו בגן של הילד, מצלמת אבטחה עצמאית מעניקה לנו היום את מה ששנים רבות כולם רצו – שליטה מלאה , הרתעה ותיעוד , אלו הם היתרונות הגדולים של מצלמת אבטחה עצמאית – כזו שלא דורשת ידע רב בהתקנה !

האם התקנת מצלמת אבטחה עצמאית זו משימה פשוטה ?

התקנת מצלמת אבטחה עצמאית היא באמת קלה, לא צריך חוש טכני מיוחד או יכולות והבנה במחשבים ורשתות, ההתקנה קלה כמו להוריד אפליקציה מחנות האפליקציות, הצפייה נעשית בשידור חי בכל רגע מהנייד או מהמחשב מכל מקום בארץ או בעולם ובכל זמן – יש נוח יותר מזה ?

מי משתמש כיום באפשרות של מצלמת אבטחה עם חיבור לנייד ?

כולם משתמשים באפשרות של מצלמת אבטחה עם חיבור לנייד, מעבר למחיר הזול מאוד, היעילות , קלות התפעול והנוחות שבהתקנה מצלמת אבטחה עם חיבור לנייד  זה מוצר שנותן לנו כל כך הרבה מידע בחזרה ובמקביל מייצר הרתעה גבוהה מאוד כנגד מסיגי גבול, גנבים ושאר מיני מזיקין.

האם תמיד היו קיימות מצלמות אבטחה עצמאיות ?

בהחלט לא, מצלמות אבטחה לא היו נפוצות כמעט בכלל עד לפני כמה שנים, בזכות הקידמה הטכנולוגית , שיפור יכולות האינטרנט ומהירות האינטרנט היכולת להפעיל מצלמת אבטחה עם חיבור נייד הפכה קלה יותר והרבה הרבה יותר זמינה , איכות השידור עלתה, איכות התמונה גדלה וגם היכולת להקליט ולשדר ללא ציוד נלווה יקר הפכה את היכולות של מצלמת אבטחה עם חיבור נייד לנפוצה מאוד וגם כזו שחברות רבות ממשיכות לשפר כל העת.

נסכם ונאמר שיש היום המון מצלמות אבטחה עצמאיות שעושות עבודה מעולה, בל נשכח שאותן מצלמות אבטחה עם חיבור נייד מאפשרות לנו וגם ליקרים לנו ביותר להרגיש בטוחים, בזכות אותן מצלמות אבטחה עצמאיות נוכל להרגיש את הבטחון הרב שנותנת לנו שליטה טובה במה שמתרחש במקומות שהכי חשובים לנו, אין ספק כי מצלמות אבטחה עם חיבור לנייד זו המצאה מעולה שמשלבת את הטכנולוגיה המתקדמת של הטלפון הנייד שלנו לבין טכנולוגיה שרותמת את יכולות האינטרנט לצרכים הכי חשובים ובסיים שלנו – בטחון.

נשמח להציע לכם מצלמות אבטחה עם חיבור לנייד באיכות מעולה

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן