השירותים שלנו

מערכת אזעקה ומיגון לחנויות

זקוקים למערכת אמינה למיגון והתרעה בחנות שלכם? זה הזמן להתקדם למערכת אזעקה חדישה!

מערכת אזעקה ומיגון לחנויות של חברת א.ש מערכות אבטחה מאפשרת לכם לשמור על התכולה והציוד בחנות שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה בכל זמן נתון. אנחנו מספקים לכם אמצעי מעקב מתקדמים אשר יאפשרו לכם עקוב אחרי החנות גם כשאתם לא נמצאים במקום. המערכות שלנו יכולות לבצע מעקב והקלטה של עובדים, אורחים ולקוחות ולהתריע בזמן אמת על פריצה למקומות ספיציפיים. באמצעות תכנון מדוייק ויסודי, אנחנו בחברת א.ש. מערכות אבטחה יכולים להתאים לכם את המערכת הטובה ביותר לאבטחת החנות 365 ימים בשנה.

סוגי מערכת אזעקה ומיגון לחנויות

ישנם מערכות אזעקה שמיועדות בדרך כלל לעסק, חנות או המשרד והן פועלות בדרכים הבאות:

–        מערכת אזעקה עם שלט: ניתן לשימוש ע”י שלט והשלט נמצא בידי בעלי העסק או המורשים לכך.

מערכת אזעקה אלחוטית: הינה הנפוצה ביותר, מתבססת על ידי חיישני תנועה ופועלת ע”י סוללות.

–        מערכת אזעקה עם מצלמה: מערכת אזעקה שמחוברת למצלמת אבטחה והינה מאפשרת רמת ביטחון ואבטחה גבוהה לעסק. ניתן לקבל מידע ועדכון בכל זמן נתון על העסק.

–        מערכת אזעקה שמזהה קולות חזקים.

–        מערכת אזעקה שמזהה פגיעה פיזית בחנות (סדקים בזכוכית).

איזו מערכת לאזעקה יכולה להתאים לחנות?

המערכת המתאימה ביותר לחנות שלכם היא מערכת מיגון המותאמת אישית. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מספקים לכם מערכת אזעקה ומיגון לחנות על פי תכנון מדוייק מראש בהתאם למבנה החנות ולתקציב שלכם. באמצעות בדיקה מקיפה ומעמיקה כאמור, אנחנו יכולים לספק לכם מערכת אזעקה ומיגון לחנות המתאימה באופן מושלם לצרכים שלכם, עם מצלמות במיקום מדוייק, סנסורים איכותיים ומערכות הקלטה. בנוסף לכך, יש לנו את האפשרות להוסיף לכם מערכות נלוות חשובות כמו מערכת בקרת כניסה, מערכת אינטרקום מתקדמת ומערכת הגבלת כניסת אנשים.

מה המחיר של התקנת מערכת מיגון לחנות?

על מנת שתוכלו לקבל הצעת מחיר מדוייקת ומותאמת לצרכי האבטחה שלכם, אנחנו ממליצים לכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. הצוות המקצועי שלנו בחברת א.ש מערכות אבטחה ישמח לתאם איתכם פגישה ולהגיע לחנות שלכם בכדי לתכנן מערכת יעילה במחיר משתלם שתעניק לכם את השקט הנדרש לכם. המערכת שלנו תיתן לכם את השליטה הנדרשת לבקרה על המתרחש בבית העסק בכל שעות היממה. המערכות שלנו הן חדישות טכנולוגית אך דורשות ידע בסיסי ביותר על מנת להפעיל ולהשתמש בהן באופן שוטף ביום יום.

מערכת אזעקה ומיגון לחנויות של א.ש מערכות אבטחה!

מערכת אזעקה ומיגון לחנויות מזמינים רק מהטובים ביותר – חברת א.ש מערכות אבטחה מביאה לכם את שיא הטכנולוגיה של מיגון ואבטחת חנויות עם מתקנים ומערכות חדישות שיספקו לכם מענה בזמן אמת וימנעו ככל הניתן את הפריצות והגניבות הפוטנציאליות בבית העסק שלכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן