השירותים שלנו

מצלמות HD על גבי כבל אנלוגי

בחודשים האחרונים, רבים מלקוחותינו תוהים מהו יהיה דור העתיד של מצלמות אבטחה, קיימים היום שלושה סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה באיכות גבוהה הפועלים על גבי תשתיות כבל אנלוגי:

HD-CVI , HD-TVI , AHD

איך ניתן לדעת מי מהם יהיה הפופולרי ביותר ?

להלן רק נקודות עיקריות המציגות את ההבדלים ביניהם, בתקווה שזה יעשה סדר בדברים

CVI ,TVI ,AHD: מאיפה זה מגיע?

HD- CVI (High Definition Composite Video Interface)

טכנולוגיה מגיעה מבית הפיתוח של חברת Dahua העולמית, Dahua הציגה את הפתרון הטכנולוגי שלה כבר בסוף 2012, טכנולוגיה אנלוגית על גבי כבל קואקסיאלי.

הפתרון הייחודי, פרץ את ההגבלה הסטנדרטית של העברת תמונה ברזולוציה נמוכה על גבי כבל אנלוגי – בחיבור למערכת אנלוגית, ומאפשר העברת תמונה באיכות מגה-פיקסל למרחק של יותר מ 500 מטר לכבל רצוף.

מצלמות DAHUA HD CVI

HD-TVI (High Definition Transport Video Interface)

תקן נוסף של מצלמות אבטחה באיכות גבוהה HD CCTV המבוסס על כבלים קואקסיאליים, אשר הומצאה על ידי Techpoint Inc., (אשר נמצאת בעמק הסיליקון), כאשר Techwell הינה החברה העיקרית בקבוצה.
שבב ה Techwell היה אחד השבבים הנפוצים ביותר במצלמות האבטחה האנלוגיות למערכות ה DVR, כך שבעצם הקבוצה הגיעה עם ניסיון עצום ומוכח בתחום צילום הווידאו למערכות האבטחה.

כפי שאנחנו כבר יודעים, עם כל הכבוד לאיכות ה H960 הנוחה, היא לא תמיד מספקת, ולמצלמות ה IP מגה פיקסל יש את חולשות שלה – מחיר גבוהה, מתמונה לא רצופה עד תקיעות ועיכובים ברשת.

הביקוש בשוק האנלוגי לאיכות HD המבוסס על כבלים קואקסיאליים (או כבלים קיימים במקרים רבים) יצר את הצורך ל Techpoint Inc ליצור משהו חדש ומתקדם יותר, מצלמות אבטחה HD-TVI – שבבים באיכות 720p/1080p – לצילום ברזולוציית FullHD.

AHD (אנלוג High Definition)

מאז ההתפתחות המהירה של מצלמות IP ב 2013, מערכות ה IP החלו לתפוס נתח שוק הולך וגודל בשוק הטלוויזיה במעגל סגור. עם זאת, מוצר הווידאו האנלוגי עדיין נחשב השולט הבלתי מעורער.
בהזדמנות זו ועל מנת לשמור את מערכות האבטחה האנלוגיות במשחק, חברת  Nextchip מקוריאה השיקה ערכת את ערכת השבבים המתקדמת שלה ה-“אנלוג HD”  או בקיצור – AHD. איכות HD אנלוגית על גבי כבל קואקסיאלי.

2. מה הן התכונות משותפות של 3 טכנולוגיות אלו ?

● CVI , TVI , AHD כוללות ערכת שבבי וידאו אנלוגי מתקדמת Scan HD המבוססים על כבלים קואקסיאליים, השבבים ממוקמים בחיישנים הפנימיים בתוך מצלמות האבטחה.

● הפעלת המערכת זהה למערכת המצלמות האנלוגית הקונבנציונלית, ניתן לשדרג אותה ישירות ממערכת מצלמות אבטחה 960H. הם פועלים על אותו תקן חיווט עם 960H, מה שאומר שניתן לשדרג 960H ל HD בקלות על ידי החלפת המצלמות ומכשיר ה DVR .

● בהשוואה למצלמות ה HD-SDI, למצלמות בטכנולוגיה החדשה – CVI,TVI,AHD אין בעיית מרחק לכבל, וניתן להעביר תשתיות למרחק גדול יותר.

● בהשוואה למצלמות ה IP, למצלמות ה CVI, TVI, AHD אין בעיות של דיליי או תקיעות הנובעות מבעיות ברשת.

ולסיכום

נכון לעכשיו עדיין קשה לומר בוודאות מי תהיה הטכנולוגיה שתתפוס את מקום האנלוגיות, טכנולוגיית ה CVI הינה הראשונה שנכנסה לשוק וכרגע נמצאת במצב של יתרון על פני האחרים, אך היא החסרון הגדול שלה הוא בכך שהיא איננה קוד פתוח ומיוצרת רק על ידי DAHUA.

מערכות ההקלטה למצלמות ה TVI כרגע מיוצרות על ידי HIKVISION אבל דובר על כך שבזמן קצר היא תיוצר על ידי כ 200 חברות נוספות, ה AHD נשמע המבטיח מכולם בגל בגלל השאיפה לכך שתהיה התממשקות מלאה למערכות האנלוגיות H960.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן