השירותים שלנו

מצלמות לבניין מגורים

אחד מתחומי ההתמחות הבולטים ביותר של חברת א.ש מערכות אבטחה הוא התקנת מצלמות אבטחה בבנייני מגורים, תחום בו נחלנו הצלחות רבות והפך למוקד פעילות חשוב בו אנו דואגים להתעדכן ולהתקדם לעתים קרובות. לאורך שנות פעילותנו, הוקמו, תובנו ובוצעו על ידינו עשרות רבות של פרויקטים מוצלחים בהם עיצבנו והתקנו מערך מלא של מצלמות במעגל סגור הכולל הקלטה ותיעוד 24/7 ואמצעים לבקרה מרחוק מרחוק באמצעות עמדות אבטחה מאוישות, מחשבים ואפליקציות במכשירים ניידים.

פתרונות אבטחה מותאמים אישית

צרכי אבטחה של בניין אחד אינם זהים לאלו של בניין אחר. על מנת להבין את צרכי האבטחה של הבניין שלך, נדרש צוות מקצועי שיסייע לך להעריך את האתגרים עמם המתחם שלך מתמודד ויאים עבורך את הפתרון היעיל ביותר. ממצלמות HD המבוססות על טכנולוגית IP ועד מצלמות AHD או TVI, יש לנו טווח רחב של פתרונות ואת הידע והכלים להתאים אותם לצרכיך הייחודיים. נציג א.ש. מערכות אבטחה יגיע אל הבניין ויסקור את אתגרי האבטחה הייחודיים לבניין שלך. מתוך הבנות אלו, יהיה באפשרותו לאפיין את דרישותיך ולבנות מתוכן הצעה למערך האבטחה שלך.

לא משאירים פרצה אחת פתוחה

אבטחה אינה תחום שניתן להתרשל בו בפרטים הקטנים. על מנת לספק שירותי התקנת מצלמות אבטחה ברמה הגבוהה ביותר, נדרשת עבודת תכנון קפדנית. מהתאמת סוג המערכת וטכנולוגיות הצילום ועד בחירת חומרי החיווט כך שיתפקדו בצורה הטובה ביותר בתנאי הסביבה שלהם וידרשו תחזוקה מינימלית.

שירות המגובה בידע מקצועי

הניסיון הרב שצברנו זיכה אותנו בידע מקצועי רב ערך אשר נעמיד לרשותך בכל פרויקט שנבצע יחד. ההיכרות המעמיקה עם טווח רחב של דרישות אבטחה מאפשר לנו להיערך לתרחישים רבים ומגוונים ולהתאים את הפתרונות היעילים ביותר לפי צרכיך ותקציבך.

התקנת מצלמות אבטחה לכל מטרה

מאמצעי פיקוח על עובדים במקום העבודה או על עובדים שנשארים בביתך לבדם – ממטפלות ועד עובדי ניקיון וגינון, כאמצעי הרתעה ופיקוח מפני פריצות, ונדליזם או ניסיונות ריגול תעשייתי, יש לנו טווח רחב של מערכות ומערכי ציוד שיסייעו לך לשמור על האזורים החשובים לך בצורה הטובה ביותר.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן