השירותים שלנו

מערכת אזעקה ומיגון למשרד

רוצים לאבטח את המשרד שלכם בצורה מושלמת? יש לנו את הפתרונות בשבילכם!

באמצעות מערכת אזעקה ומיגון למשרד מהמתקדמות ביותר בעולם, תוכלו היום לאבטח את המשרד שלכם באופן אידיאלי שישמור על התכולה, הציוד והחומרה הנמצאים במבנה שלכם. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה נתכנן עבורכם מערכת מתקדמת להתרעה אשר תספק לכם מענה 24/7 לשמירה ומעקב אחר המתרחש במשרדים שלכם. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו תאפשר לכם לייעל את מערך האבטחה האוטומטית במשרד ותאפשר לכם לחסוך בכוח אדם. בנוסף, אנחנו יכולים להתקין עבורכם מערכת הרתעה חדישה שתבריח פורצים ותמנע כניסה של פורצים פוטנציאליים.

אילו מערכות יכולות להתאים למיגון המשרד?

מיגון ואבטחה של משרד כוללות שיטות חדישות הנוגעות בכל היבט מקצועי של יועץ אבטחה. באמצעות ייעוץ של בעל מקצוע, ההתקנה של המערכות יהיו מותאמות במדויק למבנה המשרד שלכם. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מספקים לכם מערכות אזעקה ומיגון למשרד מהטובות ביותר הקיימות היום, הכוללות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים להרתעה והתרעה של פורצים. מערכות אזעקה ומיגון למשרד יכולות להגביל את כניסת העובדים או האורחים למבנה, לייעל את בקרת ההרשאות לכניסה על פי כרטיסי עובד ולשמור על הציוד היקר ביותר שלכם 24/7.

מה המחירים להתקנה של מערכת למיגון המשרד?

את המחיר להתקנה של מערכת איכותית וחדישה למיגון המשרד שלכם, נוכל לתת לכם לאחר פגישה איתכם ובדיקה יסודית של המבנה בו אתם עובדים. מערכות אזעקה ומיגון למשרדים של חברת א.ש מערכות אבטחה מותקנות לאחר מחשבה מעמיקה ותכנון לטווח ארוך. הצוות המקצועי שלנו יספק לכם תמחור אמין ומדויק ביותר למערכות אזעקה ומיגון למשרדים על פי התקציב שהגדרתם מראש ועל פי גודל המבנה של המשרד שלכם והציוד, המחשבים והתכולה הנדרשים לאבטחה.

מערכת אזעקה ומיגון למשרד של א.ש מערכות אבטחה

להזמנת שירות להתקנת מערכת אזעקה ומיגון למשרד של חברת א.ש מערכות אבטחה, מלאו את פרטי החברה או בית העסק שלכם בטופס הרישום באתר, או לחילופין התקשרו אלינו למספר הטלפון המופיע כאן בדף. אנחנו נשמח להתאים עבורכם מערכת מיגון ואזעקה מתקדמת הכוללת את שיא הטכנולוגיה הקיימת היום בתחום. אם אתם רוצים לאבטח את המשרד שלכם בצורה האופטימלית, אנחנו הכתובת שלכם!

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן