השירותים שלנו

מערכות אזעקה ביתיות

התקנה של מערכות אזעקה ביתיות מתחילה קודם כל עם תכנון מקצועי! אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מתכננים עבור לקוחותינו מגוון רחב של מערכות לאזעקה בצירוף מערכות נלוות מתקדמות. כל מערכת אזעקה מותאמת אישית לצרכי הלקוח בהתאם לצרכי האבטחה הנדרשים כגון מצלמות, בקרות כניסה, קודנים ונעילות אוטומטיות.

איך מתקינים מערכת מיגון לבית?

כל מערכת למיגון ולאבטחת הבית שלכם צריכה להיות מותאמת לתשתית. אם כן, הבדיקה של התשתית צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. הצוות שלנו בחברת א.ש מערכות אבטחה כולל מומחים בתחום המתח הנמוך למערכות מיגון והוא יבדקו עבורכם את התשתית הקיימת על מנת להחליט איזו מערכת אזעקה ומיגון לבית היא המתאימה ביותר לכם. מערכת לאזעקה ומיגון לבית מיועדת לאבטח את הבית שלכם כאשר אתם נמצאים בתוכו וכאשר אין בו אף אחד ולכן כל חלק במערכת צריך להיות מותאם למבנה הבית, למספר המפלסים או הקומות ולמבנים החיצוניים של המבנה. התכנון צריך להתבצע באופן יסודי לפני התקנה של מערכת כזו ואנחנו נבצע זאת עבורכם.

מה העלות של התקנה למערכת אזעקה?

העלות של מערכת אזעקה לבית תלויה במספר גורמים כגון גודל המבנה, מספר הקומות ומצב תשתית החשמל של המבנה. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה נספק לכם תמחור הוגן ומדויק למערכת אזעקה לבית בהתאם לתקציב שלכם ולדרישות שלכם מבחינת אבטחה 24/7. המחירים שלנו הם אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד וכוללים מגוון רחב של טכנולוגיות מתקדמות אשר ניתן לחבר אותן למערכות אזעקה אלחוטיות לבית ולספק לכם מענה אבטחה מקסימלי.

קביעת פגישה עם צוות חברת א.ש. מערכות אבטחה

על מנת שנוכל לספק לכם הצעת מחיר מדויקת ולתכנן עבורכם מערכות אזעקה אלחוטיות לבית בהתאמה אישית, אנחנו מציעים לכם ליצור איתנו קשר כבר עכשיו לקביעת פגישה אצלכם בבית. הצוות המקצועי שלנו יגיע אליכם לבדיקת היתכנות להקמת מערכות אזעקה ומיגון לבית שלכם בהתאם לתשתית הקיימת בבית. מערכות אזעקה ומיגון לבית נחשבות למערכות החשמליות החשובות ביותר היום ואנחנו נדאג לספק לכם אותן באיכות הגבוהה ביותר.

חברת א.ש. מערכות אבטחה מציעה – מערכות אזעקה ביתיות

מערכות אזעקה ביתיות של חברת א. ש. מערכות אבטחה נחשבות למתקדמות ביותר וניתן למצוא אותן במאות בתי עסק, מבנים ציבוריים, דירות ובתים פרטיים בכל רחבי הארץ. צרו איתנו קשר עכשיו ונתכנן עבורכם מערכת מושלמת לאבטחת הבית שלכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן