השירותים שלנו

מערכות אזעקה אלחוטיות

רוצים להתקין מערכת לאזעקה אלחוטית? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם!

מערכות אזעקה אלחוטיות מגיעות היום במגוון סוגים וטכנולוגיות כאשר ניתן למעשה להתאים את המערכת במיוחד לצרכים העסקיים או הפרטיים שלכם. אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מספקים לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר למערכות אזעקה ויכולים לבצע עבורכם תכנון מדוייק לכל מערכת מתקדמת לאבטחת הבית או המשרד שלכם. מערכות האבטחה שלנו מתחברות למצלמות, סנסורים, מערכת לבקרת כניסה והיא יכולה להעניק למבנה שלכם אבטחה אופטימלית.

למה כדאי להתקין מערכת אלחוטית ולא קווית?

התקנה של מערכת לאזעקה צריכה להיות מותאמת למבנה הבית או המשרד שלכם בצוה מושלמת. במידה ואין תשתית צנרת להתקנה של מערכות אזעקה קוויות, הדרך המהירה והיעילה ביותר להתקין מערכת כזו היא באמצעות מערכת אל – חוטית. מערכת אזעקה אלחוטית מהווה את שיא הקידמה בטכנולוגיות האבטחה לבתים ולמשרדים והיא יכולה להתחבר למגוון רחב של מערכות משנה אשר יכולות לשרת אתכם ביום יום. אנחנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה נתקין עבורכם מערכת אזעקה אלחוטית ונחסוך לכם בהוצאה על התקנת תשתית למערכת אזעקה קווית.

מה המחיר של התקנת מערכת מתקדמת לאבטחה?

המחיר למערכת לאזעקה תלוי בגודל המבנה ובמערכות הנלוות לה. אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר המותאמת לצרכי האבטחה שלכם, הצוות שלנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה ישמח לתת לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד לתכנון והתקנה של מערכת אזעקה אלחוטית לבית או למשרד. בכל התקנה של מערכת אזעקה אלחוטית לבית או למשרד אנחנו מבצעים בדיקות מקיפות על מנת לוודא שהמערכת עובדת באופן מושלם ויכולה לספק את צרכי האבטחה הנדרשים לכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. את המחירים המותאמים למערכת שלכם תוכלו לקבל בשיחת טלפון דרך מספר הטלפון המופיע באתר.

מערכות אזעקה אלחוטיות של חברת א.ש. מערכות אבטחה

להצטרפות למאות הלקוחות שלנו הנהנים ממערכות אזעקה אלחוטיות, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר, או לחילופין מלאו את הפרטים שלכם בטופס רישום הפרטים באתר והצוות שלנו יקבע לכם פגישה בבית או במשרד שלכם. ברגע שבחרתם בחברת א. ש. מערכות אבטחה, תדעו שאתם בידיים טובות של אנשי מקצוע מנוסים מהשורה הראשונה בתחום.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן