השירותים שלנו

טלוויזיה במעגל סגור

מערכת טלוויזיה במעגל סגור (טמ”ס) הנה מערכת צילום המשדרת את התמונות הנקלטות לקבוצה מצומצמת ומוגדרת של יעדים, מחשבים או אנשים. מערכת הצילום הסגור הנה מערכת סגורה – זאת אומרת שהיא אינה מיועדת לקהל הרחב וזאת בניגוד למערכת צילום בשידור פתוח המאפשרות צפייה לכל דורש.

שימושים למערכת מצלמות במעגל סגור:
השימושים הם מגוונים ובהתאם למשימה אותה יש לבצע:

צפייה מרחוק – צפייה על מה נעשה בזמן אמת בתוך בית, עסק וכדומה משמשת בעיקר לשליטה על הנעשה בזמן אמת.
ראייה מרחבית – צפייה מכמה זוויות בו זמנית ע”י אדם אחד או יותר, לדוגמה: במידה וישנו שומר המסתכל על כמה אזורים שונים במקביל.
הקלטה – צירוף מכשיר הקלטה – DVR או כרטיס זיכרון פנימי למצלמה תיעוד או הרתעה מפני תיעוד – הקלטת אירועים במחסן או בחניון.
השימוש במצלמות אבטחה:

פעילות אבטחה של מקום לצרכים ביטחוניים, משטרתיים או משפטיים, הגנה על מקומות באמצעות צפייה מרחוק, בשידור חי או בהקלטה.

שליטה וניהול אירועים מרחוק – מפעלי תעשייה, תנועת רכבים, כניסות למועדון וכו’. מאפשרת לאחראיים לנהל את האירועים בזמן אמת מכל מקום בעולם באמצעות המצלמות.

תכנון מצלמות לצורך אבטחה

כאשר נצטרך לתכנן את מערכת המצלמות לצורכי האבטחה של מקום, אם זה חניון, משרד אפילו בית, הדבר הראשון שנצטרך לבחור הוא את האיכות הצילום הדרושה לנו, מערכות הצילום במעגל סגור מתחלקות למערכות אנלוגיות ומערכות הקלטה דיגיטליות.

במידה ואיכות סטנדרטית תספק אותנו, נבחר במערכת המצלמות האנלוגית – מערכות צילום אנלוגיות אלו הן מערכות חכמות וגמישות, קלות להתקנה ועדכון, וזולות יותר מבחינה כספית. במערכות אלו ניתן לשלב סוגים רבים של מצלמות אבטחה מיצרנים שונים ומערכות הקלטה בנפחי אחסון משתנים, מכיוון שמדובר על איכות הקלטה סטנדרטית נפחי ההקלטה אינם גבוהים במיוחד ולכן נוכל לבצע הקלטה לזמנים ארוכים יותר באמצעות כוננים קשיחים סטנדרטים – 500 ג”ב ומעלה יכולים לספק אותנו גם לחודשי הקלטה.

במידה ואיכות סטנדרטית איננה מספיקה לנו – אם מדובר על מקום גדול או שמה איכות התמונה חשובה לנו במיוחד, נוכל לבחור במצלמות אבטחה דיגיטליות (מצלמות IP), מצלמות אלו מגיעות ברזולוציות גבוהות יותר ממצלמות אנלוגיות, לרוב ממינימום של 1.3 מגה פיקסל ועד למצלמות וידאו של 5 מגה פיקסל, מצלמות 1.3 מגה פיקסל משדרות תמונה של 720p, מצלמות 2 מגה פיקסל כבר 1080p, ואם מדובר על מצלמות 3 מגה פיקסל ומעלה, איכות התמונה תעלה  על רזולוציית ה FullHD, מה שאומר שברוב המסכים הקיימים היום לא נוכל לנצל את האיכות התמונה המקסימלית, דבר המאפשר לנו אף לבצע זום דיגיטלי – הגדלת התמונה הקיימת מבלי לפגוע באיכות.

לאחר שבחרנו את סוג המערכת הרצויה – אנלוגית או דיגיטלית, נבחר את מיקום המצלמות הרצוי, קיימים מגוון סוגים שונים של מצלמות אבטחה, חלקם מותאמים להתקנה על קיר והאחרים להתקנה על תקרה, ישנם מצלמות לתנאי חוץ עמידים בחום וגשם, וישנם המתאימים להתקנות פנימיות, מצלמות עם עדשה קבועה, מצלמות עם עדשה משתנה הניתנת לכיוון בעת ההתקנה או מצלמות עם העדשה הניתנת לשליטה מרחוק.

כאשר נבחר את מיקום המצלמות, ננסה להחליט אילו מצלמות מתאימות ביותר לתנאי השטח השונים, מה אנחנו רוצים לצלם, באיזו זווית – תמונה היקפית או ממוקדת, אם אנו רוצים לראות רק אזור מסוים או צפייה רחבה על הכול, לאחר שנשקלל את כל הפרטים נוכל לבחור את המצלמות המתאימות לנו ביותר.

במידה ובחרנו במערכת האנלוגית, הבחירה היא קלה יותר, קיימים המון סוגים של מצלמות אנלוגיות ברזולוציות קו מ 700TVL ועד 1,200TVL, מצלמות עם אינפרא אדום ועד מצלמות נסתרות בגלאי נפח, להתקנות פנימיות או חיצוניות ובמחירים די נוחים. קיימים גם יצרנים שונים של מערכות הקלטה DVR, בסופו של דבר הכול עניין של איכות, מחיר ודרישות התפעול מהמערכת, אך תמיד ניתן להחליף ולשדרג והגמישות רבה יותר.

במידה ובחרנו במצלמות הדיגיטליות, נצטרך לבחור עם איזו חברה אנו הולכים, ניתן לשלב ציוד של יצרנים שונים רק במידה וקיימת תמיכה, אנו ממליצים על מצלמות IP של חברת Hikvison, Provision או מערכות של UNiview, בפרויקטים גדולים יותר אף מצלמות אבטחה מקצועיות של Mobotix, AXIS וכו’ הכוללות אפשרויות מתקדמות כגון אנליטיקה והתממשקות לתוכנות שליטה ובקרה. מה שחשוב בבחירת המערכת היא שתתאים לדרישות ולתקציב, שתהיה תמיכה טובה, ותאימות בין המוצרים המותקנים.

אחרי שהכל מוכן, ואנחנו יודעים את סוג הציוד בו נשתמש,  נבחר את סוגי התשתית, ספקי הכוח הדרושים, והאביזרים הנוספים, כגון: קופסאות חשמל, מחברים, מתאמים, תעלות, צנרת וכל מה שיעזור לנו להעביר את התשתיות בצורה המיטבית על מנת לחבר בין המצלמות ומערכת ההקלטה. לאחר שהכל מחובר נוכל לחבר את המערכת לרשת האינטרנט ומידה ויש ראוטר או סוויץ, נגדיר כתובת IP פנימית למערכת ההקלטה שלנו, ונבצע הפניית פורטים לגישה מרחוק.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן