השירותים שלנו

התקנת תשתיות רשת

זקוק לשירות התקנת תשתיות רשת?

כיום, בתים רבים וכן עסקים רבים, ובמיוחד הקטנים, מחפשים פתרונות התקנת תשתיות רשת אשר יובילו לחיסכון בהוצאות ולהתייעלות תפקודית.

בעידן של היום התקנת תשתיות רשת והתקנת תשתיות תקשורת במקומות נחוצים זהו דבר הכרחי, בין אם הדבר משמש אותנו לעבודה או לשימושי הנאה, פשוט לא ניתן לתפקד בלעדיהם.

אנו בחברת AS מערכות אבטחה נסייע לך בתכנון של התשתית, בהחלטה על התקנת תשתית תקשורת ובהתאמות שונות למענה על כל צורך חדש שיש לך.

אז מה זה בעצם תשתית רשת?

התקנת תשתיות רשת הינה מערכת של צינורות וכבלים המחברים את הבית או המשרד שלכם לנקודת הדרישה ומי שהינו אחראי על תקינות התשתית שלנו הינו ספק התשתית (רשת ).

תשתית רשת האינטרנט יכולה להיות בנויה מסיבים אופטיים, כבלי נחושת, או קווי טלפון. התשתית היא הכלי שמאפשר לך לבחור את מהירות הגלישה אם תרצה מהירות גבוהה אז תבחר 100 מגה או אם תרצה מהירות נמוכה אז תבחר ב-40 מגה.

איך מתבצעת התקנת תשתית הרשת

הטכנאי ינתק את אחד השקעים בחלל הבית או העסק בו תרצו את נקודת הרשת ודרכו ישחיל את כבל הרשת עם כבל סיוע נוסף דרך הצינור שבקיר, עד ארון התקשורת.

לאחר מכן, הטכנאי יחבר את נקודת הרשת ואביזרי רשת נוספים במיקום השקע ממנו השחיל את הכבל, ולמעשה יתקין את נקודת הרשת לאחר מכן יש לבצע התקנת תשתיות תקשורת .

בעיות בתקשורת

בדרך כלל בעיות קורות כאשר חברות התקשורת לא ביצעו התקנת תשתית תקשורת כראוי או כאשר יש קליטה חלשה. אנו בצוות AS מערכות אבטחה עם ניסיון של שנים רבות בתחום וניתן לכם את המענה כאשר חברת התקשורת או הרשת לא נותנת לך את המענה. התקנת תשתית תקשורת חוטית יציבה יותר מחיבור אלחוטי. מאחר ותקשורת חוטית מאפשרת לנו חיבור יציב בכל נקודת זמן.

צריך אנשי מקצוע להתקנת תשתיות רשת ותקשורת? אצלנו תוכל למצוא את הצוות הטוב ביותר לתכנון והתקנה של תשתיות מחשוב ורשתות למשרד או לבית. כיום, אנו מספקים מערכות מתקדמות ביותר. הטכנולוגיה המתקדמת שלנו מאפשרת לכם לשדרג כל רשת קיימת או להקים רשת חדשה אשר תשרת אותך בצורה הטובה והיעילה ביותר.

צור עימנו קשר עוד היום

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן