השירותים שלנו

בקרות כניסה למשרדים

רוצים לשמור על אבטחה איכותית עם בקרות כניסה למשרדים? היום זה אפשרי!

אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מספקים לכם התקנה של מערכות בקרה מתקדמות לכניסה לכל סוגי המשרדים. המערכות שלנו כוללות מגוון רחב של כלים לאבטחה וניהול משרד והכל דרך מערכת אחת מתקדמת שתעניק לכם ולעובדים שלכם שמירה ובקרה על כניסה ויציאה של כל עובד או אורח למשרד שלכם.

איך המערכות לניהול כניסה עובדות?

מערכות מתקדמות לניהול כניסה לעובדים במשרד כוללות בין היתר, אינטרקום, מערכת זיהוי כניסה על ידי טביעת אצבע או כרטיס עובד וניתן להוסיף להן מתקני ניהול כניסה ויציאה של עובד ורישום שעות העבודה במערכת ממוחשבת. הצוות המקצועי שלנו בחברת א. ש. מערכות אבטחה יתאים לכם מערכת ניהול כניסות למשרד על פי הצרכים והדרישות שלכם. מערכת לניהול כניסות למשרד יכולה להיות מותאמת אישית לדרכי הכניסה והיציאה למשרדים ולספק לכם מענה מתקדם שיחסוך לכם בכוח אדם.

כמה עולה התקנה של מערכת לניהול כניסות?

את התמחור של מערכת מתקדמת לניהול כניסה למשרדים נבצע מולכם במשרד שלכם. על מנת שנוכל לעשות זאת, כל מה שאתם נדרשים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולקבוע יום ושעה לביקור שלנו אצלכם. באמצעות מערכת מותאמת לניהול כניסה למשרדים, תוכלו לשפר את האבטחה של הציוד במשרד ולבצע בקרה איכותית לכל כניסה ויציאה של אנשים למשרד. המחיר שאנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה מציעים לכם הוא הטוב ביותר והוא כולל בתוכו ליווי מלא של צוות החברה שלנו לתכנון המערכת המותאמת לכם.

מערכת לחצנים עם קודן או כניסה עם כרטיס?

בכל מערכת מתקדמת לבקרת כניסה למשרד, תוכלו לבחור בין קודן לבין כניסה עם כרטיס או שילוב של שניהם. מלבד כרטיס, יש אפשרות גם להשתמש בצ’יפ כניסה המתאים כמחזיק מפתחות. בקרת כניסה למשרד עם קודן נחשבת למאובטחת ביותר וישנו קושי רב לפרוץ אותה. מערכות עם כרטיסים יכולות להיפרץ על ידי גניבה של תיק אישי מאחד העובדים במשרד שלכם. אנחנו ממליצים להשתמש במערכת המתאימה ביותר לצרכים שלכם ובהתאם לתקציב שהגדרתם מראש.

הזמנת עבודה להתקנת מערכת בקרת כניסה

בכדי שנוכל להתקין עבורכם מערכת מתקדמת לניהול כניסות עובדים, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו כבר עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר. המערכות שלנו יספקו לכם ניהול הרשאות למשרדים על פי עובדים אשר הגדרתם מראש עם בקרה מלאה בכל כניסה ויציאה. זה הזמן ליצור איתנו קשר לתכנון והתקנה של מערכת לניהול הרשאות למשרדים מהטובות ביותר בעולם.

בקרות כניסה למשרדים של א.ש מערכות אבטחה

רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת למערכת בקרות כניסה למשרדים? רוצים להכיר את הצוות המקצועי שלנו? התקשרו למספר הטלפון המופיע באתר ואנחנו נתאם עבורכם פגישה במשרד שלכם.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

מצלמות אבטחה לעסק

למקרה שלא ידעתם:​ מחקרים שנעשו בתחום, גילו כי מרבית הגנבות מעסקים מתבצעות על ידי העובדים עצמם, למעשה, כ-50% מהגנבות מבוצעות על ידי העובדים, כ-30% על

קרא עוד »

מצלמות אבטחה לבניין

ע”פ נתוני משטרת ישראל והלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, הנה כמה עובדות שחשוב לדעת: בשנת 2016 נפתחו 329.8 אלף תיקים פליליים מרבית התיקים שנפתחו (44.1%) היו על

קרא עוד »

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן