השירותים שלנו

מערכות אזעקה למשרד

מחפשים חברה מקצועית להתקנת מערכות אזעקה למשרד? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

חברת א.ש מערכות אבטחה נחשבת לאחת החברות המובילות בישראל בתחום הטכנולוגיות לאבטחת משרדים והיא מביאה לכם את שיא הקידמה של מערכות אוטומטיות לשמירה ומיגון הציוד והעובדים שלכם במשרד. החברה שלנו עומדת בתקנים המחמירים ביותר והיא מורשית משרד הביטחון ומספקת שירותי התקנה למבנים בעלי סיווג בטחוני נמוך עד גבוה מאוד.

איזו אזעקה מומלצת למשרדים?

כאשר אתם באים לחפש מערכת אזעקה המתאימה למשרד שלכם, אתם צריכים קודם כל להתייחס למערכות נוספות המתחברות למערכת ההתרעה הראשית. אזעקה למשרד יכולה להתקיים לבד ללא מערכות נלוות אך יכולה להיות גם בנויה כחלק ממערכת שלמה של מצלמות, בקרות כניסה, קודנים וניהול משתמשים. אם אבטחת הציוד והצוות שלכם היא בעדיפות הראשונה שלכם, אנחנו בחברת א.ש מערכות אבטחה ממליצים לכם לבחור במערכת לאזעקה למשרד מותאמת אישית שהצוות שלנו יתכנן עבורכם.

מה התהליך להקמת מערכת אבטחה למשרד?

התהליך המקצועי שבסופו תוכלו להנות ממערכת אבטחה מתקדמת במשרד, מתחיל עם פגישה של צוות חברת א.ש מערכות אבטחה אצלכם במשרד. בפגישה עם הצוות שלנו, נוכל לבחון את התשתית למערכת אזעקה למשרד שלכם ולהציע לכם את האופציות הניתנות לביצוע המהיר ביותר. מערכת אזעקה למשרד מגיעה ב-2 סוגים: קווית או אלחוטית ותלויה בתשתית החשמל שלכם. אנחנו נבצע את ההתאמה על פי הבדיקה של הצוות שלנו בביקור אצלכם במשרד.

קביעת פגישה עם צוות חברת א.ש מערכות אבטחה

רוצים להתחיל בתהליך הקמת מערכת אזעקה מקצועית? זה הזמן לקבוע איתנו פגישה לימים הקרובים במשרד שלכם. הצוות שלנו בחברת א.ש מערכות אבטחה יכול להתאים לכם מערכת מתקדמת הכוללת ניהול כניסות למשרדים ובקרה מלאה על הנכנסים והיוצאים בכל שעות היממה. מערכת לניהול כניסות למשרדים חוסכת לכם בכוח אדם ומספקת מידע אמין בזמן אמת והיא ניתנת להתקנה בכל גודל של משרד.

מערכות אזעקה למשרד של חברת א.ש מערכות אבטחה

רוצים להזמין התקנה של מערכות אזעקה למשרד? מלאו את פרטי החברה או הארגון שלכם בטופס רישום הפרטים באתר ונציג חברת א.ש מערכות אבטחה יחזור אליכם בהקדם לקביעת פגישה לתכנון מערכת אבטחה מותאמת אישית.

שירותים נוספים מבית א.ש מערכות אבטחה

חשיבות מצלמות אבטחה לעסק

האיחוד בין טכנולוגיה מתקדמת וחשיבות האבטחה הובילו להתרחבות מהירה של שוק המצלמות אבטחה בעסקים, מצלמות האבטחה היו לפני כמה שנים פתרון שנקנה בעיקר על ידי

קרא עוד »

ניהול כניסה לחניון

ניהול כניסות לחניון הינה מערכת שהיא מורכבת אך חיונית לשמירה על תחזוקת החניון על מנת  למשוך יותר אנשים להחנות בחניון ולהיכנס לעסק שלך בצורה הפשוטה ביותר וללא עיכובים.

קרא עוד »
מצלמות לאתרי בניה

מצלמות אבטחה לאתרי בניה

https://www.youtube.com/watch?v=J6roO-ivMwc התקנת מצלמות אבטחה באתרי בניה מאפשר שליטה מלאה על הנעשה וצפייה בתהליך העבודה, בכמה מקומות בו זמנית, ומכל מקום בעולם. שליטה במצלמות האבטחה האבטחה

קרא עוד »

כריזה וסאונד

מגוון פתרונות כריזה ומוזיקת רקע א.ש מערכות אבטחה מתמחים במתן פתרונות מקצועיים וביצוע התקנות מורכבות למערכות הכריזה ומוזיקת הרקע. לחברתנו ניסיון עשיר בביצוע פרויקטים מורכבים

קרא עוד »
פתח צ'אט
1
אפשר לעזור?
שלום!
איך אוכל לעזור?
דילוג לתוכן